Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgilimizin Göğsüne Neden Yaslanırız?

Filmlerden kalan bir replik de olabilir, eski çağlarda yoktu belki. Modern ülke filmlerinde de sevgilinin göğsüne yaslanmıyor.

Hala filmlerde… Görmüyoruz ama sevenler birbirlerinin göğsüne yaslanıyorlardır.

Ama biraz modası geçti gibi…

Ve daha çok kadın erkeğin göğsüne yaslanıyor… Böyle olunca güç ve güven akla geliyor.

Seksi hatta sevgiyi düşünmüyorsunuz, şefkat gibi bir şey çünkü sevgili olmayanlar da göğsüne başını yaslıyor.

Duygusal temelini merak ediyorum…

Biraz cinlik edeyim; yumuşak, kendini ona ait hissediyorsun kucaklıyor sarıyor…

Başını dizlerine koymak daha romantik…

Bu manzarada masumiyet var ama bana göre değil doğrusu, sarılmak olur; belki mutlu ediyordur ama kendimi muhtaç gibi hissediyorum!

İçinden geliyorsa tamam da sevginin bu tür gösterilere ihtiyacı yok; elini bile tutmadım, gözlerine bakmadım, öl dese ölürüm!

Aşka samimiyet katar mı, bilemeyiz…

Güzel bir şey, sevenler ve gerçekten sevdiğini gösterenler adına saygı duyuyorum ama bana biraz ağlak geliyor; beni düşünerek yanımda yürürse sarılmış da olur başını göğsüme koymuş da…

Aşkın arabeski, o anda sevişemezsiniz…

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..