Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

14 Şubat '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgiliye- Hangimiz sonsuz bir acıyla yaşayabilir ki

Sevgiliye- Hangimiz sonsuz bir acıyla yaşayabilir ki
 

Fotoğraf: AşkYazarı


Sevgiliye...

Sonra usul usul konuştun.

Küçük kelimelerle kocaman şeyler anlatıyordun. Dudak kıvrımlarında biriken hüznün vardı, birde söyleyemediklerin...

Söylesene, hangimiz uzatmıştı ellerini, tutmayan hangimizdi?

Hangimizdi, o güne kadar sakladığımız bütün sırlarını, içinde kalan bütün özlemlerini karşısındakine anlatan, yüreğini ortaya koyan?

Hangimizdi, “ben yalnızım, sakın beni bırakma, acılarımla başa çıkamam” diyen sonrada bir gece bu kentten sessizce kaçan?

Hangimizdi, hüznünü bir türlü bitirmeyi beceremeyen…

Hangimizdi,  geceyi tek başına geçirmeye göze alamayan ve her gece birlikte olmak isteyen?

Hangimizdi, bir gece şehirlerarası yolculuğa çıkan ve bir daha geri dönmeyen?

Hangimizdi, hep arayıp yanında olmak isteyen?

Sen değil miydin; yağmurlu gecelerde kollarımın arasına sığınıp, gece yarılarında gitmemi istemeyip sabahın aydınlığını birlikte karşılayalım, diyen?

Sen değil miydin, uzak kentlerin otel odalarında çırılçıplak koynunda yatmalıyım diyen?

Sen giderken elbet değişti bir şeyler.

Hayatın gerçeğine gözlerimin kapalı olduğunu anladım.

Bazı şeylere kör baktığımın farkına vardım.

Belki de tek tesellim, eve kapanıp gözyaşlarımı serbest bırakmak olmuştu ardından. Zavallı yüreğimin yükünü ancak böyle hafifletebileceğimi sanıyordum. Sonra saatler boyunca gidecek yeri belli olmayan, gelecek diye beklediği kimsesi bulunmayan, umutsuz ve üzgün birisi olarak sokaklarda yürümüştüm. Boş kalmıştı ellerim ve yarına dair hiçbir dileğim yoktu.

Hangimiz sonsuz bir acıyla yaşayabilir ki?

Hangimiz çok sevdiğini kaybettiğinde onun yokluğunu bir başkasıyla kapatabilir ki?

Sen gittiğinde orta yerinden yırtılmıştı yaşantım. İç dünyamı hep tamir etmeye çalışıyor, yalnız ve acı dolu kalbimin gözyaşlarını dindirmeye çalışıyor ama başaramıyordum.

Şimdi acılarımı geri alıp bana mutlu günleri tekrar geri verebilir misin?

Şimdi hangi yeni iklimler ilkbaharın tadını verebilir ki?

Hangi gelen gidenin yerini alabilir ki?

Hangi sevda bir başka sevdanın yerini tutabilir ki?

Oysa ben, dudaklarındaki alevin kaderim olsun isterdim.

Her öpüşmede seninle bütünleşmek için neleri mi feda etmezdim ki...

Dudaklarındaki alev kaderim olmalıydı ama sen çoktan gittin....

Yazar: AşkYazarıMustafaÇifci®

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..