Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '15

 
Kategori
Deneme
 

Sevgiliye amansız nağmeler

Ey Sevgili sana olan hasretimi dengesizlikle dışa vurduğumu düşünüyorum. Bu aşkı dilden dile dolayarak hem kendimi hem de senin adını kirletiyorum.

Bugün yanımdan geçti ve zorlada olsa ağzından iki kelam alabilmenin sancısını çektim. Bir kaç kelam aldım almasına lakin geçen gün ki gibi rahat veya rahatlatıcı bir konuşma peyda olmamıştı. Hâsılı bugün sevgili kendisi ile ilgileniyorum diye sanki beni bakışlarıyla kırbaçlıyor ve ilk defa canımı acıtıyordu.

Geçen gün ki rahatlatıcı konuşmanın akabinde ben kendi kendime bundan sonra hüzünlü şarkılar ve musikiler zinhar dinlemeyeceğimi düşünüyor iken bugün yaşanan bu olumsuz vakıa hesabımızı alt-üst etmişti. Yani ben umutsuzca ümit var bir halet ile babı-ı hubbeyi çalarken o ne yazık ki acı feryatlarımı duymuyor ve daim cevapsız bırakıyordu. Bir yandan yanan yüreğimi nasıl söndüreceğimi, bir yandan kpss,bir yandan ise yüksek lisans gibi engeller zincirini nasıl aşacağımı pek bilememenin sıkıntısı içerisindeyim.

Hiç kimse ile hiçbir konuda konuşmak istemiyor ve kendi yağımda kavrulmak istiyorum.Bu aralar kendimi diğer insanlardan o kadar küçük ve değersiz görüyorum.Değersiz ,beş para etmeyen zavallı ve ihtisassız.Çünkü hayatımda bu gibi teşebbüslerin yüzde birini bile başaramadım.Hep 16.yüzyıl şairlerine ve 13.yüzyıl mutasavvıflarına özenerek hayat yaşamayı yeğledim.yani bu dönemin şairlerine ve mutasavvıflarına göre Sevgiliye bu dünyada hiçbir zaman kavuşamazsın.Hep hicran,hep hicran.Asıl vuslat ukbada.O yüzden bu yananları hep örnek aldım.Hayatım ve fıtratım bu duruma müsait olduğu için hep o hal ile yaşadım.Yani işin kolayına kaçtım.Bu iki devrin insanları zinhar kolay işle iştigal etmemişler.Ben durumu kendi açımdan değerlendiriyorum.Yani ben beş para etmeyecek bir yüreğe sahibim.Hayatım hep hicran içinde geçti.Sevgilinin yanında olduğum halde fersah fersah uzak kaldım.Yandım ama bir türlü yakamadım....

 

10 Aralık 2014 ?Çarşamba---00:35:47 

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 22.07.13
 
 

sadece bir hiç... ..