Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgiliye En Güzel Sözü Seçmek

Sevgiliye En Güzel Sözü Seçmek
 

Sevmek bazen kendinden vazgeçmektir, bazenden sevgiline herşeyin engüzelini seçmektir malum sevgililer gübü yaklaşıyor en güzel hediyenin yanından birde engüzel sözleri seçmek zorunda kalacaksınız bu kadar güzel sözün arasından ben kararsız kaldım peki siz seçebilecekmisiniz?

Sevmek ölmekten beterdir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce.

Elimden alıp kırsalar kalemimi, kanımla yazarım seni sevdiğimi!

Sana enbüyük bedduam, sarıldığın her insanda beni hatırla.

Benim adımı engüzel syleyen ses, senin ağzından çıkan sestir.

İsim koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden öyle çok  seviyorum ki seni.

“Çok” sevilmiyeyim, “hep” sevileyim ihtiyacım olan bu.

Tenimizin ve gözlerimizin rengi ne olursa olsun, gözyaşlarımızın rengi hep aynıdır.

Ve… Bir gün herkes anlar, sevdiğinin kıymetini… Ama gidince, Ama bitince, Ama ölünce… Kısaca; İş işten geçince!

Bu gece, seni üzen şeyleri düşünerek uyuma, bir gün, biriyle, daima mutlu olacaığını düşünerek uyu. Çünkü mutlaka bir gün, biriyle, daima mutlu olacaksın..

”Önüne çıkana engel dersen, takılıp düşersin; basamak dersen, bir basamak yükselirsin”

Kime ne emanet ettiysek, Ya kırdı, yada kaybetti.. Anladım ki emanete en güzel bakan ”ALLAH” ‘ idi..

Bir insana tamamen güvendiğinizde iki sonuçtan birini elde edeceğiniz kesindir. Ya yaşam boyu dost, ya hayat boyu bir ders..

Susarak kazandığın değeri, boş konuşarak harcama..

“Paranla şeref kazanma, şerefinle para kazan ki; paran bittiğinde, şerefin de bitmesin.” – Nicanor Parra

“Para ve insan arasındaki karşılıklı ilişki şöyledir: İnsan paranın sahtesini yapar, para da insanın.” – Benjamin Franklin

“Hayatta daima gerçekleri savun! Takdir eden olmasa bile, vicdanına hesap vermekten kurtulursun.” – Che Guevara

“Hayattaki en büyük zafer hiçbir zaman düşmemekte değil, her düştüğünde ayağa kalkmakta yatar.” – Nelson Mandela

“Her insan, yapmadığı tüm iyiliklerden suçludur.” – Voltaire

“Mutlu olmayı yarına bırakmak, karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer ve bilirsin, o nehir asla durmaz.” – Grange

“Kadınlar sözleriyle değil, gözleriyle konuşur aslında. Bu yüzden onları anlamak için dinlemek yetmez, izlemek gerek yalnızca.”

Birinin uykusundan önce ettiği duada yer almak, hayatta olabileceğin en güzel yerlerdendir. (iyi gecelere yaz bunu

İnsanların, senin hakkında ne düşündüklerini önemsemeyerek, ömrünü uzatabilirsin mesela. – Bukowski

Tembelliğin tadını bir kez aldınız mı ne kadar uğraşırsanız uğraşın sonsuza dek bırakamazsınız. – A. Kubin,The Other Side

Güzeli güzel yapan edeptir, edep ise güzeli sevmeye sebeptir! – Mevlana

Her alışkanlık elimizi daha becerikli, aklımızı ise daha beceriksiz hale sokar. – Nietzsche

Edepli edebinden susar, edepsiz de ben susturdum zanneder. – Mevlana

Her seven isimsiz bir kahramandır ve insan, sevebildiği kadar insandır!

Unutma; Her gelen sevmez.. Ve hiçbir seven gitmez. -Nazım Hikmet

Affetmek geçmişi değiştirmez ama geleceğin önünü açar. -Paul Boese
Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma.

Savaşı zenginler çıkarır, yoksullar ölür. -Sartre

Kuşkusuz en büyük ön yargı, etrafımızdaki herkezi “insan” sanmamızdır.. -Bukowski

Bir şeyi kaybedeceğinizi anladığınız zaman çok seversiniz.. -The Grifters

Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece kaçtığın her yer cehennemdir.

Bu dünyadaki tek servet ailendir. Paradan ve kudretten daha önemlidir. -Godfather

İnsanlara güvenip yola çıkanlar yarı yolda kalırlar. -Godfather

Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır?

Bir kadının aklındakini yapmasını; Sadece geciktirebilirsin, Engelleyemezsin..!

Fazla büyütme kendini, en fazla sevebildiğim kadarsın; dahası yok…

Hiç özlemiyor gibi davranmak, dünyanın en zor şeyi. -Cedric

En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır.

Hayal kurmazsan hayal kırıklığı da olmaz. Üzülmezsin işte. -Suskunlar

Çocuklarınıza zengin olmayı değil, mutlu olmayı öğretin. Böylece, hayatları boyunca sahip oldukları şeylerin fiyatını değil, kıymetini bilirler.

Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç. Tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir.

Umudunu yitirme, Şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur..

Benim “olsun”larım vardı,onun “olmaz”ları…Benim “hadi”lerim vardı,onun” dur bi sabretl”leri…Tempomuz farklıydı.Ben hayatı zamanı kalmamış gibi panikle yaşardım,o ise sanki sonsuzmuş gibi erteleyerek…

Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.

Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır…

Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim!

Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun yeter.

Eğer onun için herşeyi göze alıyorsan, onu her an düşünüyorsan,onun için ağlıyorsan,o senin için tekse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi senin için dünyalar demekse…siz aşıksınız…

Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.

Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.


İnsanlar değişmez değişen tek şey şartlar ve menfaatler cepleri çıkarlar.

Bazen gerçek duymaya ihtiyacımız olan son şeydir. -The Flowers of Wa

Hayat, bir fotoğraf makinesi objektifi değil. Ne yazık ki; her karesinde gülemiyorsun…

Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder…

Seni hayallerine ulaştıracak en önemli şey, cesaretindir.

Yarın öleceğimizi bilsek, tüm kırgınlıkları unuturuz; ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi kırıcı ve gururluyuz.

Yanlış bildiğin yolda; herkesle yürüyeceğine, doğru bildiğin yolda; tek başına yürü…

Bir insanın, bir insana verebileceği en güzel hediye; ona ayırabileceği zamandır…

Sevmek için “yürek” sürdürmek için “emek” gerek…

Üstada sorarlar sevgi mi nefret mi diye, “nefret” diye cevap verir ve ekler; çünkü onun sahtesi olmaz.

Dokunamadığın birini özlüyorsan, özlediğin kalbine dokunmuştur çoktan.

Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece, kaçtığın her yer cehennemdir.

Herkes bir yaşam seçer ve seçtiği yaşamın bedelini öder…

Asla vazgeçmeyin, kaybedenler yalnızca vazgeçenlerdir.

Bazı insanlar yağmuru hisseder, bazıları ise sadece ıslanır.

10 kilitli kapıdan daha güvenlidir babanın evde oluşu.

Hiç bir canın acısı, senin acından az değildir.

Hangi yaşta ölürsek ölelim, tamamlanmamış cümlelerimiz olacak. (Furuğ Ferruhzad)

Her insanın yüreğinin bir yerinde ışık vardır… hem de pırıl pırıl…

Belki hiç bir şey yolunda gitmedi; ama hiçbir şey de beni yolumdan etmedi!

Dünyanın son uykusu kadar güzeldin.

Seni sevdiğim kadar ibadet etseydim; cennette köşküm olurdu.

Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin.

Dünyan öyle bir kararsın ki, seni aydınlatan tek ışık gözlerim olsun.

İnsan hiçbir zaman aşık olmamalı ki hayatını yaşasın.

Birisi girer hayatına kokusuyla uyuyup sesiyle uyanmak için her şeyini verirsin.

Aşk çoraba benzer; çifttir ve birbirine uymalıdır.

Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: Geçim giden zaman.

Sen gözlerimde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel ama herkesin hak edemeyeceği kadar özelsin.

O boncuk gözlerini izlemek Ortaköy’den boğazı izlemekten bin kat daha iyi.

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar ama dönüpte kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin.

Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede.

Havanın serinliği tenini ürpertmesin, bedenim yanında olmasa bile, ruhum hep senin yanında.

Seni düşünmek güzel şey. Dünyanın en güzel sesinden, en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey.

Utanırım, söyleyemem yasadığım yalnızlığı, kelimeler yetmiyor ki, bu mu sevda dedikleri.

Son nefesimde sen derken yanımda olur musun? Yazdığım en güzel aşk şiirinin kahramanı canım sen olur musun?

Seni niye mi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, yeniden hayata döndürdüğün için.

Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.

Seni niye mi seviyorum geçmişin içinde kaybolmuş beni, Yeniden hayata döndürdüğün için çok ama çok seviyorum.

Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

Aşk dediğin nedir ki? Tenden bedenden sıyrık çocukların içinde yaşadığı bir çığlık. Ahmet Hamdi Tanpınar

Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin.

Yaprak döken gençliğimin satir aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun bas harflerisin.

İstisna bir yara gibi kal bende. Hayra yorulan düşlerim ol. Böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.

Böyle delicesine sevmişken hayallerimde seni süslerken, gözlerin gözlerimi görmüşken olumsuz aşkım sen olur musun?

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım. Aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın, hiç sesiz kalmazdım.

Şayet aşkın tohumu düşmüşse gönlüne, suyunu esirgeme aşkın hakkını yeme. Pişman olursun ömrünce.

Sen görmesen de, ben yaşıyorum, sen bilmesen de, ben özlüyorum, sen duymasan da, ben söylüyorum seni seviyorum.

Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir uzaktan sevmek!

Sen benim en kıymetlimsin, en güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin, sen benim en güzel derdimsin.

Bir gün yanına geleceğim bir elimde gül bir elimde tabanca ile ya gülü alıp benim olursun ya tetiği çeker beni vurursun.

Seni canımdan çok seviyorum seni hayatla paylaşamayacak kadar kıskanıyorum seni helalim geleceğim olduğun için saklıyorum kendime içimde yaşıyorum seni seviyorum bebeğim.

Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunma

Bir Kuyudan Hergün Toprak çeker, Hergün Orayı Kazar Eşersen, Sonunda Arı Duru Suya Ulaşırsın.
( Mevlânâ )

Durgunsa yada suskunsa insan, mutlak bir nedeni vardır. Suskunluğa aldanma, herşeyin bir zamanı var… (Paul Auster)

Hayatınıza ‘onsuz yaşayamam’ dediğiniz biri girip çıkmıştır mutlaka. Ne kadar büyük yalancıymışız meğer, hepimiz yaşıyoruz hala. (Sunay Akın)

Birini kötülemeye çalışırsan asla amacına ulaşamazsın. Çünkü, başkasına sürmek istediğin çamura önce kendin bulanırsın.. (Paulo Coelho)

Cevap veriyorum “Zamanla herşey geçer” diyen akıllılara; “Geçen tek şey zamandır” anlayan, anlatsın anlamayanlara. (Cemal Süreya)

Mutlu insanlar; Herşeyin en iyisine sahip olanlar değil, Sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir…(Huxley)

Eğer karşındaki kişi kadınsa, yapacağın hamleyi iki kere düşünmen gerekir. Çünkü o hep bir adım öndedir…(Dostoyevsky)

“Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez..”

Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz, Belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün… (Ahmet Telli)

Biliyorum imkansız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime…” “Çünkü Yüreğim Seni Çok Sevdi!..” Canan Tan

Hıçkırarak ağlayan bir kadının gözyaşları, Ağlatan adamın başına geleceklerinin altına atılacak imzadır… Bukowski

Başın sıkıştığında değil; Sevdiğini anlayıp, mutlu olmayı istediğinde gel ki; Ömrümü uğruna harcayayım… Ece Ayhan

Eğer aşk nasıl biteceği bilinmeyen yarım yamalak bir cümleyse hayatında; Uzatmaya gerek yok, noktayı koyup bitirmeli aslında. Sunay AKlN

Bazen arkasına dönüp bakması gerekir insanın; Nerden geldiğini unutmaması için…Şems-i Tebrizi

Hayatınız kötü bir yola girmişse, unutmayın ; Direksiyondaki sizsiniz…Longston

“Eğer bir kadın yürekten ağlıyorsa, ağlatan onun kalbine ulaşmış demektir”.(Paul Auster)

Bilir misin ne zordur severek yaşamak. Ona benimsin deyip sarılamamak.. Ne zordur hep yakın hissedip aslında ondan uzak olmak… Can Yücel

Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Nazım Hikmet

Sesini hatırlamıyorum bile; ama söyledikleri hala aklımda… İlhan Berk

Salak ! Hala kalkmış soranlara ‘ben ayrıldım’ dersin diyor . Öldürdüğü yetmiyor ya , bir de intihar süsü vermeye çalışıyor. Küçük İskender

Hayatımda edindiğim en büyük bilgi şudur: “Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, kimse yardım edemez…” Pestalozzi

Bakmayın etrafımda çok insan dolandığına ; Sırılsıklam yalnızım aslında…! Edip Cansever

Unutamadığın kişi, daima senden uzakta olandır…Chuck Palahniuk

Beni sev ya da benden nefret et, ikisi de benim yararıma; seversen hep kalbinde olurum,nefret edersen hep aklında.Aragon

Su gibi akıp geçerdi hiç geçmeyecekmiş gibi duran zaman, beklemeye değecek olan gelecekse sonunda eğer…Can Yücel

Sende, ben, imkansızlığı seviyorum; fakat asla ümitsizliği değil…Nazım Hikmet

İki kadın birleşince dedikodu yapar diyen erkek, başka bir erkekle kafa kafaya verince atom altı parçacıklarını mı tartışır? Can Dündar

Pişman değilim ! Sadece dön bak arkana; ne için, nelerden vazgeçtin ? Neler dururken, sen neyi seçtin!! (Nazım Hikmet)

“Aşkın en acımasız yanı; Ağzından çıkmaya cesareti olmayan sözlerin, yürekte fırtınalar koparmasıdır”.Louis Aragon

Bir insanın nasıl güldüğünden terbiyesini, neye güldüğünden akıl seviyesini anlarsın.Mevlana

Biliyorum;yarınlarım dünden farksız.Hayat mı bana küstü, ben mi ona küstüm hatırlamıyorum;ama şu aralar fena dargınız. Sunay AKlN

Yüreğinin gücü yetmiyorsa kırılan kalbi onarmaya, o zaman ne diye açıyorsun kalbini aşka… Gerataba

Bir erkeğin yumruğundan daha serttir bir kadının son sözü. Çünkü biri dişlerini döker, diğeri düşlerini… William Butler

Kalbi kırmaya tek bir söz yeter; ama kırılan kalbi tamir etmeye ne bir özür, ne de bir ömür yeter. Bukowski

Acı veriyorsa geçmiş; geçmemiş demektir. Murathan Mungan

Ruhunu kaybetmiş bir insanda yaşamın anlamını aramak ne saçma ! Belki de yerin üstündeki cesetler, altındakilerden daha fazla… Küçük İskender

Beni mahveden şey; bana yalan söylemiş olman değil, sana birdaha inanmayacak olmam… Victor Hugo

Defolu bi ‘mal’ olduğunu farkettim sonunda. Defolu’p gitmeseydin eğer, varamazdım farkına. Yılmaz Erdoğan

Üzülmeye değmez” diyor Dünya. “Bırakıp gidenin de, gidip gelmeyenin de canı cehenneme! Canan Tan

Sadece aptalların ciddiye alındığı bir dünyada yaşıyoruz. O halde ‘beni anlamıyorlar’ diye üzülmek niye? (Dylan)

Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım… (Can Yücel)

Birine yardım etmek istiyorsan sakın bir büyüklük yapıp akıl verme, Keza geriye kalan sana yetmeyebilir… (Dylan)

İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri ? Yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri ? (Özdemir Asaf)

Yüreğini yakan felaketler varsa yangınını söndürecek mucizeler de vardır elbet.

Nereye gittiğini bilmiyorsan, hangi yoldan gittiğinin hiçbir önemi yoktur.

Yanıltmasın seni masum bakışlar, bazılarını şeytan ayakta alkışlar.

Anlamayanlar için dilimi, vefasızlar için yüreğimi yordum!

Bir yalan hangi amaçla söylenirse söylensin her zaman en kötü gerçekten daha kötüdür.

Sen çare ararken, o bahane ararsa. Onun gibi sende vazgeçersin senden! Çünkü; İkinizde birbirinizde olmayan şeyleri aramışsınızdır. Sen onda huzur, o sende kusur. Ve artık, aranacak bir şey kalmaz!

Bir şeyi kaybedeceğinizi anladığınız zaman çok seversiniz.. -The Grifters

Yaşadığın yeri cennet yapamadığın sürece kaçtığın her yer cehennemdir.

Bu dünyadaki tek servet ailendir. Paradan ve kudretten daha önemlidir. -Godfather

İnsanlara güvenip yola çıkanlar yarı yolda kalırlar. -Godfather

Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır?

Bir kadının aklındakini yapmasını; Sadece geciktirebilirsin, Engelleyemezsin..!

Fazla büyütme kendini, en fazla sevebildiğim kadarsın; dahası yok…

Hiç özlemiyor gibi davranmak, dünyanın en zor şeyi. -Cedric

En anlamlı bakış, bir çift ıslak gözde saklıdır.

Hayal kurmazsan hayal kırıklığı da olmaz. Üzülmezsin işte. -Suskunlar

Çocuklarınıza zengin olmayı değil, mutlu olmayı öğretin. Böylece, hayatları boyunca sahip oldukları şeylerin fiyatını değil, kıymetini bilirler.

Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç. Tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir.

Bazen en sıradan şeyler bile, doğru kişi ile birlikte yapıldığında sıradışı olur.

Kadınları anlamak istiyorsanız bir saat açık havada durun. Ne alaka diyorsanız, zaten anlamayacaksınız en azından beyninize oksijen gitsin!

Allah de ve sus! Başka hiçbir şey söylemeye değmez.

Seni bana sevdiren, elbette gönlüme de bir yol çizecektir. Yani demem o ki; takdiri ilahi.

Bir kadının kaderi; sevdiği adamın ihanetiyle, sevmediği adamın sadakatı arasında çizilir… Tolstoy

Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir…

 

 
Toplam blog
: 471
: 1765
Kayıt tarihi
: 17.02.14
 
 

34 yaşında, 1 kız, 1 erkek olmak üzere 2 çocuk annesiyim. Ev hanımı olduğumdan yemekler ile aram ..