Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Sevgiliye mektup

Sevgiliye mektup
 

fotoğraf Google'dan


SEVGİLİYE MEKTUP

Sevgili sevgili,

Göndereceğini söylediğin mektubunu bir türlü alamadım. Hergün, postacının benim kapımın altından atacağı mektubunu beklerken, hep faturalarla karşılaştım. Ödedikçe her ay gene gelen faturalardan bıktım ama, mektubun hala geçmedi elime. Güzelim Sevgili, yoksa kalemle kağıdı bir türlü buluşturamadın mı henüz? Yoksa kağıt ve kalem ayrı yerlerde mi bizim gibi?

Mektubun bana ulaşmadı bir türlü. Yoksa yazacak birşeyler mi bulamadın? Zarfa adımı ve adresimi yazıp, içine birşey koymasan da olurdu. Ben dilinin teriyle ıslattığın puluna dokunarak avunurdum. Bana yazıp göndereceğini söylediğin mektubunu ne zaman okurum güzelim? Yoksa, mektubunu tam zarfa koyacakken üstüne kahve mi döktün? Olsun, kağıt kuruyunca gönderseydin gene de. Aramızda kahve lekesinin lafı mı olur.

Yalancı sevgili, bana göndereceğin mektubu almak daha nasip olmadı ki okumak nasip olsun. Sana yalancı demek istemezdim, bana kızma. Kızıp da zarfın içine koyacağın mektubunu çöpe atma. Eğer attıysan da çöpten çıkar ne olur. Buruşuk, kırışık olsa da ben alınmam, sakın ha ütülemeye kalkışma.

Dikkatsiz sevgili, mektubun hala tarafıma ulaşmadı. Yoksa adresi mi yalnış yazdın? Posta kodu mu eksikti? Keşke adımı tekrar kontrol etseydin göndermeden önce. Sana dikkatsiz demek istememiştim beni affet. Beni affettiğini yazdığın mektubunu bekliyorum sabırsızca.

Güzelliğini unutmaya başladığım sevgili, bu kaçıncı mektubum. Gözlerinin rengi değişiyor geciktikçe mektubun. Seni unutuyor muyum ne? Beni sensiz bırakan sevgili. Beni mektupsuz bırakan sevgili. Neden yazmıyorsun? Nazından mı, kaprisinden mi? Sevmediğinden mi? Sevmediğini bile bile beklediğim sevgili.

Senin de bir gün sevmeyen bir sevgilin olsun. Seni de hergün bekleten biri. Tıpkı beni hergün beklettiğin gibi. Sana elveda diyorum artık bıktım. Herşey istemediğin gibi olsun. Ödeyemeyeceğin kadar faturaların, bekleyemeyeceğin kadar da sabrın.

Not: Sana bu mektubu yazıp zarfa koyduktan sonra postacı mektubunu getirdi. Onun için yukarıda yazdıklarım için bana kızma. Hepsi şakaydı.

Hoşcakal

 
Toplam blog
: 7
: 497
Kayıt tarihi
: 27.01.09
 
 

1965 yılında Eskişehir'de doğdum. İlkokuldan üniversiteye dek tüm okul hayatım Eskişehir'de geçti. H..