Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gec gelen bir ask oykusu

http://blog.milliyet.com.tr/yasakask81

08 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgiliye mektup

Şimdi ne yapıyorsun

Bir pazar daha geçti sensiz.
Ben yine aynı bilgisayar başında, müziğin sesini az açmış zamanımı ve işimi bitirmeye çalışıyorum. Ama seni düşünmekten işime odaklanamıyorum..
Öyle hasretimki yıldızlar altında seninle oturmaya, Deniz kenarında oturup martıları izlemeye.
Hatırlar mısın sapancanın pazar gününü... Yüzümüzü okşayan rüzgara karşı bir kayada oturduk, sen başını omzuma yaslamıştın ve denizin içinde balık avına dalan karabatak kuşlarını anlatmıştım sana... Usulca saçlarını okşamış seni omuzundan kavramış kalbinin atışını duymaya çalışmıştım..
Şimdi kilometrelerce uzaktayız, Bazan mesafelere isyan edesim geliyor çünkü en ihtiyacım olduğu an sana, yalnızlığım yanımda oluyor.
Yalnızlığım sarıyor senin yerine beni,
Yalnızlığım paylaşıyor tüm dertlerimi,
Yalnızlığıma haykırıyorum deli gibi sevdiğimi...

Yoksa ben yanlızlığımı mı seviyorum sebebi sensen ?

Ahh yanımda olsan,
Deli gibi sarılsam sana, öyle hasretimki...
Elimi kalbime koyduğum her an seni yanımda bulacakmış gibi oluyorum. Tıpkı senin kalp atışını dinlerken koyduğum gibi..
Sessizce adını fısıldıyorum Gözlerimi kapayarak. Sıcaklığın sarıyor dört bir yanımı.
Buz gibi odam birden sıcacık bir mekana dönüşüyor.
Özlüyorum birtanem. Sensizlik çok zor, üşüyorum...

Sensiz kalınca senden haber alamayınca dünyadan bile üşüyesim geliyor.

Yazıyorum şuan hissettiklerimi, yazmaya çalışmak kar etmiyor çünkü inan hissettiklerimi yazmaya kelimeler yetmiyor. Meğer ne kifayetsizmiş sözcükler aşkın yanında, Gözlerine bir kere bakmam bir romanı yazmama yeter.
Hiç bir şey yerini tutmuyor senin.
Soğuk klavyemin tıngırtıları beynimi kemiriyor adeta, Yoksun sevdiğim yoksun işte...
Müziğin her notasında sen varsın sanki, ve çalan her şarkıda seni hissediyorum... Şaşırıyorum kendime bunca yıl ben bu şarkıları nasıl dinlemişm, seninle değer kazanan anlam ifade eden şarkılar senden önce nekadar yalındı..

Yetmiyor yazmak hasretimi gidermeye
Yetmiyor hiçbirşey senin özlemini gidermeye.
Anladım ben sensizken yarım kalmış bir roman gibi anlamsızım.
Unutma sevdiğim,
Ne kadar uzakta olursam olayım yine sendeyim.
Hiç aklımdan çıkmıyorsun.. Çıkmayacaksında

Şuan ölecek olsam ve sorsalar bana ömründe buzamana kadar yaptığın en güzel şey nedir.?

Seni sevmek derim. Evet gamzelim seni sevmek..

Seni seviyorum biriciğim.

 
Toplam blog
: 33
: 1857
Kayıt tarihi
: 03.03.09
 
 

Düzceli' yim. 1981 doğumluyum. Öğretmenim 3 yıldır. Eğitim sektöründe çabalıyorum yeni nesiller i..