Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '16

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Sevgiliye mektup

Sevgiliye mektup
 

Bilmediğim, tarif edemediğim bir nedenden sana bir saniye olsun bakmak ya da bir yerlerde var olduğunu bilmek gülümsetiyor, mutlu ediyor beni. Bütün ömrüm boyunca aradığım, varlığımı sağlamlaştıran bir değeri bulmuş gibiyim. Sanki o ilginç efsane karakterin gözlerinde, dudaklarında, gülüşünde belirginleşiyor; büyülüyor beni. Gördüğüm en sıcak gülümseyiş senin. Gülüşünü ve büyüleyen bakışlarını tekrar tekrar tekrar görmek istiyorum. Bakışların sıcak, yakın, büyülü ve net. Yaşamak: seninle bir dakika. Yaşamak: seni görmek bi kere. Yaşamak:  gülüşüne dokunmak. Yaşamak: sıcaklığını hissetmek.  Yaşamak: sıcağında erimek kaybolmak. Yaşamak seninle, hiç konuşmasan bakmasan ve hatta gülmesen bile. Sen gül, yaşat. Sen bak, yaşat. Sen dokun, yaşat. Sen yaşa, yaşat. Seni görmemenin kaybetmenin verdiği keder dalgası var yüreğimde. Rüzgar her estiğinde çarpıyor yüreğime. Tesellim yokluğunun boşluğunda olmaktansa hayalimde varlığının Acısını yaşıyor olmak. Güneş gibiydin hayatımda. Dünyamı aydınlatırdın doğacağın zamanı beklerdim. Güzeldi heyacan verirdi. Şimdi karanlık. Sabahın olmasını beklemek zor.  Başaramayacağım tek şey seni görmek seni duymak sana dokunmak mı? Hayatımın imkansızı mısın sen benim? Denesem denesem gene denesem. ilkem olsan. Yaşamım dudaklarının Kıyısında, bir öpücük kadar uzak bir öpücük kadar yakın. Ne kadar tutunabilirim dudaklarına bilmiyorum. Tutulabildiğim kadar mutluyum. Seni ilk gördüğüm zaman kalbimin üzerinde yeşeren rengarenk çiçekler hala solmadı ama her geçen gün bir tanesi kopuyor ve kopan her çiçeğin derinlerdeki Kökleri çıkarken yüreğimi kanatıyor. Yaşanmamışlık ya da gözden Irak olma hiç bir anlam ifade etmiyor. Sen benim beyaz atlı prensimsin. Beyaz atlı, beyaz önlüklü, beyaz yürekli... Varlığını unutmak, silmek, bitirmek istemiyorum. Kalbimdeki beni yaşatan Çiçekleri tümden söküp atamam. Onlar benim yaşama sevincim, güler yüzüm, pozitif aydınlık bakışım, aşkım. Bir insanın hayatında ancak bir aşk oluyorsa sen benim tek aşkımsın. Hiçbir gülüş beni böyle yaşama bağlamadı. Beni yaşatan, hastalandığımda iyileştiren, mutlu eden ilaçlar değil; bir kaç dakika gördüğüm gülüşündür. Dünyanın en güzel duygusudur aşk. Her zaman hissedilmeyecek bir duygudur. En değerli hazinedir. Parayla alamazsın, provasını yapamazsın, deneklerle açığa çıkaramasın. Tek uyarıcısı sensin. Hayatıma anlam katıyorsun. Kendimi özel, güzel hissediyorum. Beni yücelten bana hissettiklerin. Bakışların ne kadar derin. Bilemiyorum... Bu kadar derin olduğun için mi? Yoksa benim sen de görmek istediklerim mi derin? En tesirli, Kapsamlı ilaçtı bakışların. Etkisi uzun Süren, yan etkisi özlem olan.

 

 
Toplam blog
: 28
: 387
Kayıt tarihi
: 01.11.15
 
 

Sakarya üniversitesi Tarih bölümü mezunuyum. MEB'te tarih öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Kit..