Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgiliye mesajlar

Güz günü sarı yapraklar dökülür yürüdüğün yollara, sonra ıslanırsın deli yağmurda. Soğuktur ellerine düşen damlalar, uğuldayan rüzgar... Üşümek de lazımmış bazen...  

Sevgidenmiş baharın gönlüme dolması...Gökyüzü kararsa da güneşi gizleyip, biliyorum yine açacak kır çiçekleri rengarenk. Hem de en sarısı en kırmızısı en moru... Ve dahası...Biliyorum tutup ellerimden koşacaksın benimle yeşilin koynuna, birgün biliyorum birgün salıvereceğim rüzgara saçlarımı, okşayacaksın...  

Soğuk geceleri ısıtıyor senin sesin, umut biriktiriyorum yarınlarda üşümemek için. Sevgindir yüzümü güldüren, yüreğimi umutlandıran...  

Gel ey güneşim, ışığına hasretim, sıcaklığına özlemim. Ne kadar da uzun sürdü yolların şarkısı, bittiğinde yanımdasın biliyorum. Ondandır mırıldanıyorum ben de...  

Sen yokken yanımda kocaman bir sessizlikte yüreğim. Güne seninle başlamışken seni beklemeye dönen zamanların suskunluğundayım...  

 

 
Toplam blog
: 7
: 1016
Kayıt tarihi
: 12.07.11
 
 

10.11.1979 Kahramanmaraş doğumluyum. Sütçü İmam Üniversitesi Biyoloji Bölümü mezunuyum...