Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgiliye

Sevgiliye
 

nişan ve biz


Hayatımda hiç arkamda gözü yaşlı insanlar bırakmadım. Hep sevdim! Öyle büyük sevdim ki bazen, sevdiklerim altında kaldılar. Kimine fazla geldim, kimine az ama aşkın peşini hiç bırakmadım. Tutundum hayallerime en çok da insanlığa tutundum, yanlış yapmaktan korkmadım en güzeli de hatalarımın hep arkasında durdum.

Hakikaten ne isterdim diye düşündüm bir an, tek seçeneğim varsa. Gönül koyacak o kadar çok şey var ki. Ama ben yine de "mutluluk" isterdim. Hayatta ne istediğini bilmenin önemini ve ancak sevdiği işi yaparak mutlu olabileceğini biliyorum ve sevdiğinle evlenerek. Kimi aldığı parayı, kimi çalıştığı çevreyi, kimi çalışma saatlerini, kimi de yaptığı işi sevmiyor. Kimi kendini sevmekten bile aciz. Buda maalesef özgüven kaybından kaynaklanıyor. Kaybedilen özgüvenin yeniden kazanılabilmesi için öncelikle kişinin benlik bütünlüğünü ayakta tutan değerlerin keşfetmesi gerekiyor. Ben değerliyim ve çevremdeki insanlarda budenli değerli onların mutluluğu ferahı için insan ilişkilerimi denge de tutmam gerekiyor vb gibi çoğul ve tekli yaklaşımlarda önemli.

İnsanın yaşadıklarını ve gerçek duygularını kendisinden gizlememesi, bunları dostlarla konuşarak veya yazarak paylaşması da çok önemli. Bugün ilkokul arkadaşım abdullah ile görüştüm konuştuk birçok konuyu. Ona da söyledim durum ne kadar zor olsa da, bir şekilde baş edebileceğine inanmalı kişi en başta.. Hayat bir maden gibi aslında kazdıkça kömürde bulabilrisniz elmas da.. Sonuç ne olursa olsun en azından denedim demek de insanı mutlu edebilir.

Unutmamalı her insan kendi şehrini kurar kendi içinde.. ve kendi şehrinde yaşar.. şehir duvarlardan örülüdür kimi zaman kimi zamanda kağıttan gemiler vardır suda yüzdürdüğümüz... hiç batmayacakmışcasına...İnanmak ilk kuralmış biz unutmuşuz...

Hiç birisini sevmek için yaratıldığımı düşünmemiştim. Önümde duran klavyeyi kendime, bembeyaz bir blok sayfasınıda sana benzetmeyi de hiç düşünmemiştim. Ve seni sevebimek için bir tek an daha geçirebilmek fırsatı adına, hayatın getirip ayaklarımın dibine bıraktığı, yaşanacak ne varsa hepsinden vazgeçebileceğimi hiç düşünmemiştim. Aklı selim geçinirdim oysa..

 
Toplam blog
: 14
: 1110
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

21 Haziran 1981 İstanbul doğumluyum, ilköğretim ve liseyi Özel bir kolejde okudum. Ardından Özel bir..