Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

sevgiliye

sevgiliye
 

Netten alıntı..


Sevgiliye

Benim için yoksun sen,

Derdimi anlayabilsen,

Unuturum diyorum,

Yapamıyorum ah dönsen...


Bu kadar zor mu gelmek,

Sevip ilgi göstermek,

Çok mu şey istedim,

Beni biraz sev dedim..


Hayata küstürdün beni,

Seni çok sevmiştim seni,

Ne olurdu biraz daha,

Davransaydın insan gibi..


Hiç umrunda oluyor mu?

Verip tutmadığın sözler,

Hiç aklına geliyor mu?

Bakıp yaraladığın gözler...


Bakışlarındı beni yakan,

Yakıp bu hallere koyan,

Hayallerimi elimden aldın,

Söyle bunu niye yaptın...


Sevgi desem alamadım,

Huzur desem bulamadım,

Böyle yalan bir dünyada,

Dürüst adam olamadın...


15 EYLÜL 2005

 
Toplam blog
: 4
: 659
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Merhaba ben İngilizce öğretmenliği bölümü 3.sınıf öğrencisiyim. Amatörüm. Yazı yazmaya günlüğümle..