Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '16

 
Kategori
Deneme
 

Sevgiliyi anlatır dururuz

Senle geçen eşsiz zamanlarımız vardı. Sen hiçbir anın farkında dahi değildin. Ben seni dilden dile, gönülden gönüle , Adana’dan Şanlıurfa’ya mekik dokuyarak anlattım. Anlattım seni, anlattım senle olan bütün gecelerimizi,anlattın aynı otobüste gözlerim gül yüzüne bakamasa da kalp gözümün her an  nurani, pak çehreni temaşa ettiğini.

Çoğu zaman anlamsız geldi anlatılanlar  dinleyenlere. Azar işittim seni her daim anlattığım için. Vazgeçirmeye çalıştılar . Sen dahi vazgeçirmeye çalıştın. Ben seni,sana rağmen sevdim. Ben seni,içimdeki sen gibi olmasan dahi sevdim. Ben senin solacağını ve bir ömür benden akıp gideceğini bile bile sevdim. Her acıklı mesele açılsa sevdadan yana direkt akla gelen sensin. Benim için çok büyük ve eşsiz bir hazinesin. Bütün ilhamlarımı senden alıyor ve gönlüme yağmur taneleri gibi düşen cümlelerimi böyle yazıya aktarıyorum.

Edebiyatçı adamların çoğu merkep talihli tıpkı benim gibi. O kadar kabiliyet yoksunuyuz ki kolay kolay sevemeyiz. Sevdikmi de gider dünyanın en güzel ,en ulaşılmaz,en çok kendini beğenen,en çok kibirli,en çok huysuz kadınına aşık oluruz. Ama bir türlü birleşemeyiz ki biz. Yollar ayırır,arkadaşları ayırır. Birde buna benim beceriksizliğim ortaya dökülünce tamamen senden ayrılır bu beden. Ama her şeye rağmen ben yine aynı şarkılarda, aynı yol güzergahında,sıcak kahvemle beraber bilgisayarımda sana karşı kanlı ve canlı olan hislerimi aktarabiliyorum. Çok şükür ….

 
Toplam blog
: 19
: 105
Kayıt tarihi
: 22.07.13
 
 

sadece bir hiç... ..