Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '17

 
Kategori
Deneme
 

Sevgiliyi yatakta bekleme dışında diğer her türlü beklemeyi reddediyorum

Sevgiliyi yatakta bekleme dışında diğer her türlü beklemeyi reddediyorum
 

Beklemek bir de kutsal, sabırla beklersen koruk helva oluyormuş… Beklemek sıkıntı vermesi bir yana anlamsız bir davranış. Sevgilini beklemeyi özlem pınarına çevirmek istiyorsan bunu bekleyip gelmedi diye kahrolmadan da yapabilirsin, “Geldinse bile git tekrar gel, ya da hiç gelme”

Bekleme yapman için birinin gelmesi ya da bir şeyin olması gerekmiyor; gelecekmiş gibi, olacakmış gibi. Görüyorsunuz bekleme denen şey koskoca bir yalan.

Ve biz bu yalana ne anlamlar yüklemişiz ne anlamlar… Yollarda kalmış, umudumuzu bağlamışız. Birisi gelecek, bir şey getirecek gözümüz yollarda kalmış. Çünkü hep başkalarına yaslanmışız. Neyi bekliyorsun? Kimi bekliyorsun?

Beklemek ve beklemeyi normal görmek cehalet. Üstelik aciz insanlara göre. Rezil düzenin yamuklukları. Hiçbir istediğimiz zamanında verilmemiş çünkü. Gözlerimiz yollarda kalmış. Baktılar olmadı insanlarımız “Bari beklemeyi kutsayalım; yanına sabır denilen bitli derviş duasını da ekleyelim manevi bir güç olsun değilse bekleye bekleye öleceğiz” demişler.

Şükür bilim teknoloji sayesinde bekleme müddetimiz azaldı ama insanlarımızın bekleme hastalığı bitmedi, on yıl gelmeyen kocasını bekliyor; on gün gelmese ölüm ilanı veririm, Allah’tan arıyorum zaten!

Beklemenin normal karşılanması beni deli ediyor, lügatten de çıkardım zaten; kuyruklarda sıralarda kendimi şişledim. Baharı beklersin ağaçların çiçek açmasını; yağmuru, güneşi, rüzgârı… Gitmiş gelmemişi bekleyeceğim… Ölsün demişim ölmemişi bekleyeceğim… Bekleme ile ilgili görüşlerinizi değiştirin! Böyle ilkel görüşleri kabul edenler bana selam bile vermesin!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..