Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Sevgimi belli etmekten hiç korkmadım

Merhaba,

Sevgili dostlar içimde yoğun bir coşku var meğerse hep yazmayı istemişim şimdi hayata öyle farklı gözlerle bakıyorum bir bilseniz beni hayata bağlıyan çok az şey vardı hep düşünürdüm. Bu dünyaya gelmemim bir sebebi olmalıydı senelerdir bunu düşünüyorum okudum çalıştım emekli oldum çocuğumda olmadı ama geride ne bırakıcağım diye hep düşünürdüm.

Hayatıma bir anda renk geldi nasıl nerden başladım bilmem ama her şey kendiliğinden oluştu bir arkadaşımın teklifiyle bir tiyatro oyununa başladım.ve de gene bir arkadaşımın desteğiyle siz milliyet blog ailesine katıldım bu benim için çok büyük renkti.Sizleri seviyorum sevgimi belli etmekten hiç korkmadım içimden geldiğinde bu kelimeyi kullanmayı seviyorum.

Hayatımda öyle çok renkli hatıralar var ki. Anlatma ya kalksam roman olur derler ya öyle işte küçükken en çok sevdiğim şey halamın rujlarını yemekti o zamanlar onları dudaklarıma sürmeyi denememişim anlaşılan ki yemeyi tercih etmişim.Artık şikayetler fazlalaşınca annem saksıdan bir süs acı biberi koparıp dudaklarıma sürdü öyle yandı öyle yandı ki acayip kötü bir his sakın denemeyin bence dudaklarım kocaman şişti annem çok üzüldü.Bu seferde beni alıp doktora götürdüler.

Geçenlerde ben bunu teyzemlere anlatırken eniştem de gülerek bana başından geçen başka bir olayı anlattı enişten küçük bir çocukken annesi et almış demiş ki al oğlum dolaba koy o da almış masanın üstüne bırakmış bu arada bir kedi gir içeri ve de eti kap ne çare kediden eti alıp yiyecek değiller ya gitmiş canım et olan enişteme olmuş annesi acayip kızmış.Eniştem kediye öyle hırslanmış ki artık ondan nasıl intikam alacağını düşünmüş kediyi yavaşça çağırıp birden yakalamış ve de süs acı biberi kapıp kedinin ağzına sürmüş kedi acayip yanmış ve de fırlamış uzun süre eniştemi görünce yol değiştirmiş.

Birden kendimi düşündüm oysa benim ağzıma biberi süren annem olmasına rağmen ben annecim diye ağlayıp ona sarılmışım işte bazen çocuklara ceza verirken daha insaflı olmak gerekiyor galiba çünkü seneler geçse de hiçbir şey unutulmuyor. Ama şimdi ki çocuklar çok şanslı bizim gibi taştan bebeklere oynamıyorlar onlar lüks oyuncak mağazalarından alınan barbi bebeklerle oynuyorlar.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..