Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevgimi bilmem

Sevgimi bilmem
 

aşktan ötesi nedir?


Seni seviyorum desem yeter mi bilmem
Sevgiden öte ne vardır bilmem
Aşktan öte ne vardır bilmem
Seni nasıl sevdiğimi ben bile bilmem.

Kalbimi çıkarıp seninle değişsem yeter mi bilmem
Seni yüreğime koydum, bu beden sana layık mıdır bilmem
Seni düşünüyorum, bu aklım sana layık mıdır bilmem
Seni nasıl sevdiğimi ben bile bilmem.

Söyletme bana sır kalsın dudaklarımda
Duyulursa nazar değer uzaklardan
Sen duyma hisset yanaklarında
Seni nasıl sevdiğimi ben bile bilmem.

Gözlerime bak yüreğimi dinle yeter
Elimi tut sıcaklığımı hisset
Dünyada var mısın-yok musun seyret
Seni nasıl sevdiğim ben bile bilmem.


 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..