Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Sevgin Kalbimde derin

Sevgin Kalbimde derin
 

bebeğim


Mağrur bakışlım kara gözlüm canım benim,

Hiç kimseyi yerine koyamam senin,

Koşulsuz sevgin içimde, çok derin.

İlk göz ağrım, aslanım benim.

Özlüyorum telefonunu gözlüyorum,

Bir ses almazsam eğer,

Sağanaklarla doluyor  gözlerim,

Sanki zifiri bir karanlık oluyor odam, evim.

Sen büyüdün baba oldun bile,

Sevgilimsin, bebeğimsin, her halinle,

Canımı kanımı verdiğim bedeninle,

Kâinat kadar büyük sevgin yüreğimde.

Şimdi bebekliğin gözlerimin önünde;

O kara gözlerini yüzüme dikip,

Mahzun, mahzun bana bakardın,

Ağladığın zaman seninle ağlardım bir tanem.

Gece uyurken üstünü açarsın diye,

Yanına koşar, seyreder öper, öper okşardım,

O güzel duyguları yaşadım seninle,

Okuluma dahi gelmek isterdin benimle.

Mutlulukların en büyüğünü tattırdın bize oğlum.

Sevgi, sabah güneşi gibi dolsun yuvana,

Doğum gününde en içten dileklerim ,

Sana gelinime torunlarıma.

 

 NAHİDE ÇELEBİ

 1 Temmuz 2007  Ankara  Duygu Pınarı isimli kitabımdan alındı
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..