Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Sevgin okyanuslar kadar büyük

Sevgin okyanuslar kadar büyük
 

(Anne olmanın bana verdiği hayat derslerinden..Yetersizlik duygusuna kapıldığım bir an.. Okyanus oğlum'a ...)

bana göre

her şey bir anlık.

güneş de, gölgeler de.

yürek de bir anlık, nefes de.

 

seni,

kalbime sokmak istiyorum.

kalbime kalbime.

sen,

olağan karşılasan yokluğumu.

ben,

tutunarak uyusam minicik ellerine.

 

ben,

senden daha küçüğüm aslında,

ruhlarımız karışmış birbirine.

ben korkuyorum dönme dolaptan

senin yerine,

ben yeniliyorum yalnızlığa,

ben inanıyorum yıldızlara,

senin yüreğin büyüdükçe,

benimki çocuklaşıyor her nasılsa.

 

sen,

sarılırken ellerime,

ben üzülüyorum.

en büyük hediyeyi verdin bana,

kalbin öyle büyük ki

sığamıyor okyanuslara.

sevgin öyle büyük ki

boğuluyorum sularında, kumsallarında.

 

benimse,

yüreğine yenik yüreğim.

bileğine yenik bileğim gibi değil,

minicik okyanuslarım,

bir adım kumsallarım,

senin asırlar süren günlerin

benim kısacık anlarım.

 

sen

sonu gelmeyen hediye paketi gibisin

can'sın sen,güneşsin,

sen eşsin, annesin

sen babasın, kardeşsin.

 

sen

kara dünyanın şeytani duygularını,

sevgiye olan

azminle yendin.

 

 
Toplam blog
: 82
: 6114
Kayıt tarihi
: 20.05.12
 
 

Hukukçu bir anne.  Hayatta her şeyin kontrol edilemeyeceğini zor da olsa öğrendim.  Hayat, kısa b..