Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgini degerini anlamak

Sevgini degerini anlamak
 

Hep bekledim seni, gecenin karanlıgında, karanlık odamın camında. Sen belkide hiç gelmeyeceksin, ben yinede umutla bekledim seni. Tükendikçe umutlarım bende tükendim, eridim günden güne seni bekleyerek. Uzaktan gördügüm her karartıda birkez daha tebessüm ettim, her tebessüm ettigimde birkez daha öldüm.

Kurdugumuz hayaller geldi aklıma, oysaki ne çok beklentimiz vardı hayattan. Şimdiyse tek beklentim dönmen ve yine beni sevmen. Eskisi gibi olmayacak biliyorum ama yinede seni istiyorum, seni seviyorum her gece dönersin diye bekliyorum karanlık odamın, karanlık camında...

Sensizken daha çok anladım senin degerini. Yıldızlara bakarken anladım gözlerinin daha ışıltılı oldugunu. Okudugum şiirlerde anladım aşkımın büyüklügünü. Dinledigim şarkılarda farkına vardım kaybettigim degerin.

"Şimdi haykırıyorum dön ne olursun dön diye. Ne çare bundan sonra duyamazsınki sesimi."

Neden! bazen hayat yukarda yazdıgım gibidir. Elinde olanın degerini hep kaybedince anlarınız. Hani büyükler bir söz söylemişlerya " Gelen gideni aratır " diye, acaba bu sözün baglantısı varmıdır! deger bilmemekle, belkide en iyi anlatan bu sözdür vefasızlıgı.

Evet kabul etmek istemesekte aslında vefasızdır. Bize verilen degeri anlamayız, yada anlarızda gerekli karşılıgı vermeyiz. Belkide vermedigimiz degerin farkında bile degilizdir. An gelir kaybederiz degerlerimizi, o zaman anlamaya başlarız kaybettigimiz degerleri. Artık yolun dönüşü yoktur sabahlara kadar aglarız, uykulara küseriz, yalvarırız yaradana ama dönüşü yoktur artık, vefasızlıgımızın farkına çok geç varmışızdır son trende kalkmıştır gardan.

Beklemek kalmıştır bundan öteye. Beklemek en acıdır fakat hak etmişizdir acıyı, çok geç anlamışızdır elimizdekinin degerini. Oysaki ne büyük sevmişiz ne enginmiş sevdamız. Her gün başka tükenir, her gece bir başka biteriz ama o son yolcusu yokmu kalbimizin, son trenle giçmiştir gönül garından ve yarattıgı boşluk anlatmıştır bize kaybettimiz aşkımızı, eşimizi, anamızı veya babamızı çok geç olmuştur artık hemde çok... Pişmanlıklar kalmıştır bize hak ettigimiz, ne varki son pişmanlıklar.

Hatıralara dalar dururuz sonra, hani bir dönüş olsa en başa tövbekarızdır vefasızlıga, deger bilmemeye ne varki geç kalmışızdır. Siz sakın geç kalmayın.

 
Toplam blog
: 5
: 2287
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Ben biraz duygusalımdır, belki de yalnız büyümek beni böyle yaptı. Yalnızım evet, annem babam ayrı v..