Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevginin bedeli (1)

Sevginin bedeli  (1)
 

Gözlerinin içine bakıyordum hala gözlerinde kendimi görmek için...Ve sordum kendime giden mi yalnızdır kalan mı diye?

Eğer sevmek varsa arada giden içinde, kalan içinde zordur. Hisler aynı ise, çünkü her iki taraf içinde aynıdır. Gitmekte kalmakta eğer birbirinin yansıyan aynalarıysa o aynalarda çatlak ve kırılma yok ise...

Ben seni görmeden gözlerindeki ışığı seçmiştim kendime...Gözlerini gözlerime değdirmeden önce...Aydınlık, sımsıcak, ışık saçan yolunu aydınlatan ama sonu belli olmayan ışığını...

Ümit Yaşar'ın bir şiirindeki dizeler geldi aklıma;
"Böyleyim diye ayıplama beni.
Bir gün kendimi,
Sonsuzluğun koynuna bırakırsam,
Yaralı ve yenik bir asker gibi,
Darılma:
Unutma ki : Her seven adsız bir Kahramandır.
Unutma ki ; İnsan, sevildiği kadar insandır."

Sonra Müşfik Kenter 'in yorumları geldi aklıma;
"Dostluğu klavyelerinde yaşamı monitörlerinde arayanlar, diye başlayan ve hangi tuş daha etkilidir ki sıcak bir gülüşten diye" devam eden...Olsun bastığımız her tuş seni bana ulaştırıyorsa bir o kadar etkili, bir o kadar yakıcı...
"İçimi ısıtan güneş ışığını gönderemez bir e_maille sana ama sevgiyi şu anki yazdığım gibi yazarım sana...Tuşlarımla bu beni eğer mutlu ediyorsa...
"Ya da geri dönüşüm kutusunda saklanabilir mi kaybolan zaman? "
Sadece kaybolan tuşlarda geçen zamanlar mı hangisini tekrardan yaşayabiliyoruz. Aynı acı ve heycanla...Ama geri dönüşüm kutusunda saklıyabiliyoruz anılarımız, sevgilerimizi okuduğumuzda dün ki sıcaklığınla...

Ama sana söz veriyorum bende kalacaksın. Bazen gitmeni kibarca, bazen deli dalgalar gibi hırçınlaşarak isteyeceğim ruhumda bazen kal diyeceğim sana ....

Ne dersem diyeyim ama söz veriyorum bende kalacaksın...

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..