Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Sevgiye çağrı

Sevgiye çağrı
 

Sevgi , sevgi
Sevgiyi arıyorum,

Bir ses çağrıma cevap verdi.
''Denizin pırıltısına,
Balığın kıpırtısına
Gökyüzünün ışıltısına
Ağacın yeşiline, ormana sor''dedi.
Denize sordum,
Radyasyon aldı, dedi,
Balık kıpırtısız,
Cevap veremedi,
Gökyüzü grileşmiş,
Beni göremedi,
Ormana gittim,
Ağaçlar yanmış,
Sevgi yok artık, kül oldu dedi.

Sevgi, sevgi!
Kaybolan sevgiyi arıyorum
Sevgisiz yaşayamıyorum.
Yine bir ses çağrıma cevap verdi,
Barışa sor , dostluğa kardeşliğe sor
İnsanlığa sor dedi.
Barışa sordum,
Savaş aldı dedi,
Dostluğa , kardeşliğe sordum,
Düşmanlık aldı, dedi
İnsanlığa sordum hepside,
Başlarını öne eğdi.
Düşmanlıklar , savaşlar, kinler, nefretler,
Hepside gülerek alay ettiler,
Sevgi savaşta ölen çocuğun yüreğinde,
Sevgi döndü vahşete , .

Sevgiyi arıyorum,
Kaybolan sevgiyi,
Deniz , deniz, dağ, dağ, orman, orman
Sevgisiz deniz,
Sevgisiz gökyüzü olurmu?
Sevgi kanımda oksijen,
Yüreğimde soluk,

Ana yavrusuna sütünü,
Sevgiyle ısıtır,
İpekböceği ağını, sevgiyle örer,
Öğretmen öğrencisini,
Sevgiyle şekiller,
Balık yavrusunu denize,
Sevgiyle terkeder,
Arı çiçeğini sevgiyle arar,
Olur mu sevgisiz hiçbirşey?
Sevgi insanı insan yapar.

Sevgi seni arıyorum, çık ne olur
Sana saygıyı getirdim,
Kollarımda çiçek, çiçek,
Ve ardımda insanlığı,
Senden af dileyip, and içiyoruz ki,
Bir mutluluk köprüsü kuracağız,
Ucu sende bitecek,
İpekböceği gibi , bir insanlık ağı öreceğiz
Sevgiden, barıştan, , hoşgörüden

Bir dünya vereceğiz sana,
Yeşilden, maviden,
Savaş tozlarını kovalayan,
Beyaz güvercinler uçuracağız göklere,
Senin bize geri geldiğini müjdeleyen.

1989 İZMİT

 
Toplam blog
: 137
: 586
Kayıt tarihi
: 05.02.08
 
 

Evrenin dilini çözmeye çalışan; sevenlerin diyarından, yeryüzüne sevgi elçisi olarak gelen, dünya ay..