Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sevgiyle dolma hali

Sevgiyle dolma hali
 

Sevgi her şeyi çözer


Bugün güneşe bakıyorum içim sevgi doluyor
Havayı kokluyorum huzur buluyorum
Etrafımdaki tüm sesleri dikkatle dinliyorum, yaşam hareket ediyor, mutluyum
Bu mutlu olma, sevgiyle dolma halimi sizinle de paylaşmak istiyorum ki size de bulaşsın
Hani bazen içinizde sebepsiz bir mutluluk hissedersiniz ya
İçiniz sevinçle dolar, hiç yoktan gülümsersiniz
Neşenizi etrafa saçarsınız ya
İçini sevgi dolu bakarsınız
İşte an'da olmak da böyle bir şey
Mutluluk ve sevgi zaten içimizdedir
O bize gerçek ve tek olan kaynaktan gelen mutluluk ve sevgidir

Esra Eray 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışmanı & Şifa Terapisti & Telkin Terapisti & Sembol İletişim Uzmanı & İnsan Kaynakları Uzmanı

hayatrehberleri@gmail.com 

İşiniz su gibi rast gitsin, yolunuz su gibi aksın, hayatınız su gibi ferah olsun, ışığınız bol olsun

 
Toplam blog
: 78
: 839
Kayıt tarihi
: 19.03.13
 
 

Spiritüel Yaşam Koçu & Nefes Koçu & Reiki Grand Master/Teacher & Akaşa & Kişisel Gelişim Danışman..