Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgiyle elinizi uzatınız

Sevgiyle elinizi uzatınız
 

Merhabalar. Her şeyin gönlünüzce olacağı bir gün diliyorum. Bu gün etrafınızda sevmek zorunda olduğunuz insanlara farklı yönlerden bakarak ne kadar da sevimliymiş diyebileceğinizi görmenizi isterim. ŞAŞIRTIN ONLARI VE ONLARIN DA SİZİN HAKKINIZDA POZİTİF DÜŞÜNMESİNİ SAĞLAYIN. NE GEREK VAR ZATEN BENİM SEVDİĞİM VE BENİ SEVEN VAR DEMEYİN.

Tabii ki sizin sevdikleriniz ve sizi sevenler vardır. Önemli olan iyi bakarak, iyi görerek, iyi düşünerek kendinize ve etrafınızdakilere dolayısıyla topluma pozitif enerjinizi verecek ve bu dünyayı sevmelerini sağlayacaksınız. Yaşam koşullarının aynı olmadığı dünyamızda duygu dünyasının eşit olduğunu göstereceksiniz, hayattan zevk almasını sağlayacaksınız. Haydi sizde en azından en yakınınızda ve sevmediğiniz birine elinizi uzatınız. Uzatınız ki yaşam kolay olsun onun için, yaşam yaşanılır olsun. Sevgiyle kalın, sevgi dağıtın..

Hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 31
: 828
Kayıt tarihi
: 26.02.12
 
 

Ben bir memur çocuğuyum. Babamın mesleği gereği eğitimimi Anadolunun çeşitli illerinde tamamladım..