Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '13

 
Kategori
Güncel
 

Sevilay Yükselir'e sesleniyorum, 'iğneyi kendine çuvaldızı Şafak Pavey'e batır!'

Sevilay Yükselir'e sesleniyorum, 'iğneyi kendine çuvaldızı Şafak Pavey'e batır!'
 

Sevilay Yükselir’e sesleniyorum; ‘iğneyi kendine çuvaldızı Şafak Pavey’e batır!’

Sabah Gazetesi yazarı Sevilay Yükselir, CHP Milletvekili Şafak Pavey’in 31 Ekim 2013’te TBMM’deki konuşmasına gönderme yaparak suçlamada bulunması sosyal medyada tepki yarattı.

Radikal.com.tr Kişisel Tweeter hesabından Şafak Pavey’e yönelik “Bu ilk yalanı değil, İsveçre’de bir çocuğu kurtarmak için mi yoksa kocası terk ettiği için mi o trenin önüne atladı sormak lazım kendisine” yazısını paylaşan Yükselir, gelen yoğun tepkilerin ardından attığı tweeti silmiştir.

“Bakın yazdıklarımdan geri adım atıyorum demedim. Sadece bir tweet vardı yazmamış olmayı yeğlerdim onu aldım. Gerisi duruyor ve aynı noktadayım. O tweeti doğru olmadığı için silmedim. Dostumun uyarısı üzerine sildim” ifadesinde bulunmuştur.

Kocası için yıllardır hiçbir özveriden kaçmayan, evine çok düşkün, ailesine sadık bir kadın olan Şafak Pavey, kocası tarafından ‘terk edildiğini’ anladığı an çok ağır ‘duygusal travma’ geçiriyor.

Yaşadığı bu olaydan oldukça etkilenen Şafak Pavey uzun süre kendine gelemiyor ve doğal olarak mantıklı davranamıyordu.

Ancak ‘terk edilmenin,’ oldukça ‘duygusal’ bir kadın olan Pavey’in üzerindeki etkisinin ‘ölümden de beter olduğunu’ taa  içinde hissediyordu ‘Genç Kadın…

O “Herkes yapar ama benim eşim asla yapmaz” diye ‘terk edilmeyi’ asla kabullenemiyordu.

Keşke diğer politikacılar da sadece ‘aile birliğini korumak,’ ‘mahremiyetini saklamak’ ve ‘özel yaşamını kurtarmak’ adına ‘beyaz yalan’ peşinde olabilselerdi.

Sevilay Yükselir’in 11 Mayıs 2012 tarihli Sabah Gazetesi’ndeki köşe yazısında; “Ben günde üç öğün dayak yiyen zavallı kadınların ‘Ne olur beni kurtarın!’ yakarışlarına rağmen; babanın ‘bu evden ancak kefeninle çıkarsın!’ karşılığı verdiği bu ortamlarda büyüdüm. Bütün çocukluğum babamdan dayak yiyen annemin acılarını saniye saniye izlemekle geçti. Bugün bile tüylerim diken diken oluyor” söylemi ile bir genç ve kadın olarak yaşadıkları ‘gerçek yaşamıdır.

Yaşamının bu acı boyutları ile yoğrulmuş kadın bir ‘gazetecinin’ ‘mal bulmuş mağribi gibi’ yine yaşamının benzer acı boyutlarını sindirmeye çabalayan hemcinsiniz milletvekilini desteklemenizi beklerken, O’nun ‘mahremiyetini’ ‘taciz etmeyi’ tercih ettiniz.

Neden?

Yoksa bir yerlere ‘diyet borcunuz’ mu var?

03.11.2013, İzmir, Türkiye

Not: Fotoğraf Alıntıdır.

 
Toplam blog
: 392
: 908
Kayıt tarihi
: 27.11.11
 
 

1951 Muğla doğumluyum. Ege Üniversitesi İktisadi ve Ticari Bilimler Fakültesi'ni 1974 yılında bit..