Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Sevilene

Sevilene
 

Yeniden sevmek isterim seni, yeniden tutkuyla âşık olmak. Sende var olan her şeye her güzelliğe yeniden sahip olmak. Sadece senin olmak... Mutluluğuma seni katmak isterim, seni yaşamak bir ömür boyu. Bende var olan bu aşkın sahibi olmanı isterim. Tekrar tekrar başa sarıp seni bin defa daha olsa sevmek isterim.
Seni üzen ne varsa hepsi benim olsun isterim, sen üzülme diye. Kaç bin tane mutluluğum varsa hepsi senin olsun, sen hep mutlu ol diye. Gülüşüne muhtaç yaşamamak için bütün mutluluklarım senin olsun...
Yaşamanın güzelliğini hep sen tat isterim bırak acıları ben yaşayayım. Beyaz güvercinleri sana adadım tüm dileklerin gerçekleşsin, belki de hayattan beni dilersin diye. Bu ihtimali göze almayı isterim, hayatına beni katarsın diye...
Sevgiliye yazılan ne kadar söz varsa hepsini sana yazmak isterim. Okuduğum her satırda seni görmenin tadına varayım diye.
Yanında olmayı isterim bir ömür. Vakit geçmek bilmesin. İçime çektikçe nefesini bir daha asla bırakmamak... Varlığını varlığıma katmak isterim.
Yürüdüğüm bütün yollar sana çıksın. Attığın adımları izlemek, bastığın her karış toprakta seni hissetmek. Havaya sinen kokunu içime çekmek, seninle doldurmak ciğerlerimi... Üzerinde dolaşan kara bulutları çekmek isterim, hiç bir zaman kötü düşünme, ümitsizliğe kapılma diye. Başını gökyüzüne kaldırdığında güneşin sana gülümsemesini gör, mutlu ol diye...
İçtiğin çayın şekeri, yediğin yemeğin tuzu olmak isterim. Seni mutlu eden ben isem, seni üzende ben olayım, gözyaşını sileyim diye...
En önemlisi yüreğin olmak isterdim. İçinde yaşamak. İçine gizlediğin duygularını, korkularını bilmek... Korkularının karşısında cesaretin olmak, seni koruyabilmek isterdim.
Bir Ömür Seni Sevmek Dileğiyle

HÜLYA DEMİR

 
Toplam blog
: 11
: 455
Kayıt tarihi
: 28.01.10
 
 

Merhaba ben Hülya Demir. İstanbul 1989 doğumluyum. Aslen Çankırılıyım ancak İstanbul'da oturuyoru..