Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Sevillia taraftarının ayıbı

Sevillia taraftarının ayıbı
 

Sevillia' yıda yeneceğiz


Haberde şöyle diyor, idmanı izlemeye gelen Sevillia taraftarı, Şampiyonlar Ligi' nde Fenerbahçe' ye pek şans vermedi. Sevillia taraftarından Antonionu Sosa, "Sevillia geçmiş dönemde Avrupa kupalarında çok başarılı oldu. Fenerbahçe' ye çok fazla şans tanımıyorum. Hem deplasmanda hem de kendi evimizde yeneriz" dedi. Juan Garcia isimli taraftar ise Sevillia' nın her şekilde maçı kazanacağına inandığını belirtti. Sevillia' da yayın yapan Estavio eportivo gazetesi muhabirlerinden Juan Rodalas da "Fenerbahçe' yi çok iyi tanımıyorum.

Sevillia' yı sürekli takip ediyorum. Çok iyi hazırlanıyorlar. Sevillia' nın kesinlikle kazanacağını düşünüyorum. İlk maçın İstanbul' da olması dezavantaj değil" diye konuştu.


Tabiki şimdi bu Sevillia takımının taraftarı kendilerini avutuyor desem yalan olmaz. Neden diye soracak olursanız, tamam Sevillia takımı son bir kaç senedir Avrupa Kupaları' nda çok başarılı, UEFA Şampiyonu olmuş, bunları kabul ediyoruz. Fakat kabul etmemiz gereken bir konu daha varki oda, Sevillia takımının şu anda bizim Türkiye Ligi' ndeki Anadolu kulüplerinden hiç bir farkı yok. Şimdi bazı insanlar şaşırabilir, nasıl farkı yok diye. İnanın bana Sevillia takımına şu anda örnek verebileceğim bir kulüp olursa bu, Sivas yada Kayseri olur. Çünkü Sevillia bir anda bir ivme yakaladı ve şanslarıda yaver gitti, sonunda bir kaç şampiyonluk yaşadılar. Ama işin gerçeğine bakıldığında hiçde öyle abartılacak veya korkulacak bir takım değil. Bundan bir kaç sen evvel kendi liglerinde hep orta sıralarda olan bir takımlardı. Onun için diyorum ki; Fenerbahçe' miz bu Sevillia takımını Kadıköy' de eze eze yenecektir. Tek yapmamız gereken gol yememek. Buradan Sevillia taraftarına şunları söylemek istiyorum ; kendinizi bu kadar yüksekten görüpte karşınızdakileri bu kadar küçümsemeyin, ayrıca Fenerbahçe' mizi ve İstanbul' umuzu size çok güzel bir şekilde Kadıköy' de tanıtacağız hiç şüpheniz olmasın.

 
Toplam blog
: 12
: 922
Kayıt tarihi
: 31.01.08
 
 

"En büyük kabadayılık efendiliktir" felsefesi ve ilkeleriyle sürdürdüğüm hayatıma, muhasebe mesleğin..