Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevilmek de sevmek kadar özel..

Sevilmek de sevmek kadar özel..
 

Sevmeye başlıyorum sanırım. Gecenin bir yarısı uyku tutmadığı için kalkıyorsam ayağa demek ki aşık oluyorum arkadaş. Hani hal arasında derler ya, “Leyla mısın? Bu saate niye uyumuyorsun?” diye...

 
Sevmek de sevilmek de inanılmaz, anlatılamaz bir duygu. Göksel bir şarkısında diyor ya, “bende bir aşk var, onu hep yanlış yerlere bıraktım” diye, kesinlikle öyle. Zaten herkes söyler bana “senin gibi seven çok zor bulmak Roj” diye.
 
Onu bunu bilmiyorum da, aşkta son şansı yakaladığımı düşünüyorum. Sadece düşünüyorum ama... Ya son kez gülecek bana aşk, ya da son kez yine darbesini atıp gidecek ve ömür boyu bekarlık süreceğim. Bir darbe daha kaldıramayacağım çünkü yorgunum. Sevememe durumu vardı bende bir süre önce ama yavaş yavaş sevmeye başlıyorum belki bu yüzden bu mutluluk, bu uykusuzluk. Diyorum ya, sevmek de sevilmek de çok güzel bir duygu. Kalp gözümü şimdi açtım sanırım ve görüyor kör olan gözlerim. En azından bir sevenin olduğunu bilmek bile çok güzel. Ufak şeylerle mutlu olmak nedir diye soruyordum bir süre önce, galiba sevildiğini bilmek en güzel mutluluklardan.
 
Şimdi tüm herkese söylemek isterdim, “Sevmek mi daha acı yoksa sevilmek mi?”...
Hangisi?
 
Toplam blog
: 99
: 7049
Kayıt tarihi
: 07.08.11
 
 

Bir garip bankacı olmanın yanı sıra, yazarlık yapan; her şeyi olduğu suret için seven bir insanım..