Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevilmek mi istiyorsunuz öyleyse…

Sevilmek mi istiyorsunuz öyleyse…

“Sevgi bizi zamanın yıkımından koruyan yıkılmaz bir kaledir" Costance Foster

Sevgi sözcüklerini kullanmakta cimri davranan, sürekli sızlanan, sevgilisini azarlayan, küçük gören, değer vermeyen insanların, “Beni seviyor musun?” sorusuna alacağı yanıt, görünürde “Evet” bile olsa bu gerçeği yansıtmaz. Her insan kendini değerli hissetmek ister.

Sevilmek için özel bir çaba göstermenize gerek yok. Siz gerçekten sevgilinize değer verir, onu ön koşulsuz sever, bunu da açıklıkla ifade ederseniz, büyük bir olasılıkla bunu karşılığını görürsünüz.

Sevginizi göstermenin yüzlerce yolu vardır. Hiç beklemediği bir anda ona vereceğiniz sürpriz bir hediye, bir demet çiçek veya onu değerli hissettirecek bir notla onun duygularını değiştirebilirsiniz.

Biz karşımızdakinin duygularını kontrol edemeyiz. Ancak kendi davranışlarımızı kontrol edebiliriz. Çoğunlukla da bunun sonuçlarını alırız. Yani, ne ekersek onu biçeriz.

Duygusal ilişkilerde şu sihirli sözcükleri ne kadar sık kullanırsanız ilişkiniz o kadar sağlam olur.

*Sana değer veriyorum

*Sana saygı duyuyorum

*Seni seviyorum

*Seni takdir ediyorum

*Seni çok beğeniyorum

*Seni dikkatle dinliyorum

*Sen benim için çok önemlisin.

Cengiz Hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..