Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

Sevim Hanımdan Aşkla İlgili İnciler

Sevim Hanımdan Aşkla İlgili İnciler
 

-Merhabalar Sevim hanım, nasılsın bakalım? 

-İyiyim sağol, şimdi benim söylediklerimi herkes okuyacak mı? 

-Eh, denebilir, neyse, işimize bakalım 

-Bakalım anacım, sor... 

-Aşk nedir Sevim hanım? 

-Hııı... Aşk diyorsun yaniiii ( cilalı bir laf etmek için yoğun gayret) 

-Evet? Nedir aşk? 

-Bak o zaman ben sana sorayım birşey; Aşk ne değildir diye merak eden niye yok? 

-Olsun mu? 

-Tabi, matematik gibi 

-Ne alaka şimdi? 

-Hani bu yoldan çözemeyince, bir de bu yolu deneyelim deniyor ya matematikte... 

-Anladım, meseleye bir de bu açıdan bakalım diyorsun yani 

-Hııı... Bakalım işte 

-Çok büyük bir laf ettin ama Sevim hanım 

-Lafla peynir gemisi yürümezmiş, boşveeer 

-Nasıl yani 

-Pratiğe bakıcaksın yani, kahve içiyor musun? 

-İçmiyorum, sen demin ne demek istedin? 

-Parlak laf etmesi kolay diyorum yani, aşkı soruyorsun mesela ya? 

Nasıl yaşanıyorsa, kim yaşıyorsa odur aşk diyorum işte 

-O da doğru 

-Doğru ya, tamam bitti mi? 

-Söyleşi mi? 

-Heh işte, söyleşi diyorum bitti mi? 

-Bitti Sevim hanım, görüşürüz yine 

-Okuyan yorum yazan olursa görüşürüz ancak 

-Belli de olmaz 

-Olmayıversin bakalım. 

 
Toplam blog
: 44
: 412
Kayıt tarihi
: 13.01.11
 
 

Merhabalar ben bir kamu kuruluşunda görev yapmaktayım, yazmayı okumak kadar seviyorum. Ağırlıkla ger..