Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevinç neden ağlatır?

Sevinç  neden ağlatır?
 

Üzülünce, canımız yandığında, ayrılıklar da, yakınlarımızı kaybettiğimizde, başarısızlıklarda ağlarız da, başarı kazanınca veya  başarılı durumlarda neden ağlarız?

Ülke veya Dünya kraliçesi olan genç kız çok sevinir, ama ağlar.

Ülke ve Dünya şampiyonu olan sporcular çok sevinir,ama  ağlar .

Okulu bitirir, diploma alırız, ağlarız  ya da yakınlarımız ağlar.

Sınav kazanır ağlarız

Milli takımlarımız  maç kazanır ağlarız.

Yakınlarımıza kavuşunca ağlarız.

Önemli bir kurada ismimiz çıkar ağlarız.

Çocuklarımız sınıf geçer ağlarız.

Boyuna ağlarız.

Sevinince neden ağlarız, ben bir cevap bulamadım.

Acaba diyorum, çok gergin oluyoruz da, birden bire  gevşeyince, ağlamak mı bizi kendimize getiriyor?

Yoksa, başarı kutsal duyguları mı harekete geçiriyor?.Yani tanrıya şükrediyoruz ,bu da biz de ağlama duygusu mu yaratıyor.?

Namaz kılarken , dua ederken, Bayram Namazlarında tekbir getiriken , kuran- ı kerim dinlerken ağlayan çok insan vardır. Başarı anlarında. acaba bu duygular mı şahlanıyor ?

Bilemiyorum. ?????

 

 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..