Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Sevinç ve hüzündür benim adım

Sevinç ve hüzündür benim adım
 

Öyle sevinçler vardır, paylaşmak istersin çevrenle ama bir sırdır söyleyemezsin.

Öyle sevinçler vardır, ortak olmak istersin olamazsın, öylece uzaktan izler durursun.

Öyle sevinçler vardır, herkes seninle paylaşmak ister, utanırsın masumiyet bürünür her yerini.

Öyle sevinçler vardır, sen sebep olursun her şeye, seven kalpte yol bulursun.

Öyle sevinçler vardır ki dostlarla paylaşırsın, anlattıkça anlatırsın, anılarda bir sayfa olur…

Bazen de sevinç ararken hüzünle tanışırsın, hayal kırıklığı, gözyaşı, yalnızlık…

Öyle hüzünler vardır, herkesle paylaşmak istersin, kimse çare bulamaz dinler sadece…

Öyle hüzünler vardır, senden uzakta ama tam yanında sen paylaşmak istersin, ama çare bulamazsın…

Öyle hüzünler vardır, dinlemek çözüm üretmek istersin boğazın düğümlenir, yutkunursun, konuşamazsın …

Öyle hüzünler vardır ki! Sen sebep olursun, kırılan kalpte yok olursun…

-Işıl- 15.06.2007

Resim: http://www.hedweb.com/animimag/horse-beach.htm

 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..