Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '20

 
Kategori
Değerleme
 

Sevince Daha Güzel Yaşanıyor

Üzüldüm ama kızmadım hiç kimseye,

Yaptıklarından dolayı,

Aksine teşekkür ettim bırakıp gidenlere,

Sadakati öğrettikleri için…

Minnet duydum;

Doğrunun farkına varmamı sağladıkları için…

Mutsuz edenlere dua ettim;

Mutluluğu daha derinden hissetmeleri için…

Herkesi sevdim;

Yaşamıma iyi kötü bir anlam kattıkları için…

Hayat bu ‘’SEVİNCE’’ daha güzel yaşanıyor bak…

Bir kişi karşısındaki kişiye "hoşgörü" gösteriyorsa,

Ben insanım senin de insan olduğuna inanıyorum demektir.

Ben safım gel benim sırtıma bin demek değildir..!

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..