Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Seviş benimle İstanbul

Seviş benimle İstanbul
 

İşte sunuyorum sana yıkılmış umutlarımı ve kırılmış kalbimi. Uzatıyorum çaresizce boş kalan ellerimi, kıskandığın için aldın benden sokaklarında çılgınca beraber koştuğum sevgilimi. O yok şimdi, sevin İstanbul. Artık yalnızım, sar şiirlere konu olan hüznünle beni. Biliyordu bütün doğal güzelliklerin onu nasıl sevdiğimi. Anlamsız vapur çığlıkların umurumda değil artık, sus İstanbul. Benim için anlamı yok, onun gözünden göremediğim yüzlerce özelliğin, beni ilgilendirmiyor artık, yalnız ruhumdaki kartpostal gibi doğal güzelliğin, karanlığa bürün İstanbul. Bak, yalnız ruhum artık kollarında, kaybolmak istiyorum köpüren dalgalarında, coş günlerdir öpülmeyen dudaklarımda, seviş benimle İstanbul.

Kurudu gözyaşlarım ağlamaktan, korkuyorum bu aşka tanık olanlara acınmaktan, kaçıyorum kötü örnek olurum diye aşıklardan, düştüğüm bu hale ağla İstanbul. Yalnızım artık senin yollarında, rahat ol, sevgilim yok artık kollarımda, hisset içinde soğuktan titreyen nefesimi, al benden doyasıya hevesini, öp beni doyasıya İstanbul. Çek kendine sahipsiz kalan bedenimi, bırakma sevgiliye hasret kalan ellerimi, karşı koyacak güç kalmadı bende, gerçekleştir karanlık gecendeki emelini, sahip ol bana İstanbul.

Ne aşklar yaşamışındır sen kimbilir bu kayalarda, ne ateşler sönmüştür umutsuz dudaklarda. Martı seslerinde kaybolan çığlıklarda, yok et beni de İstanbul. Senin ihtişamında kaybettiğim sevgilim, kalmadı sayende ne umudum ne emelim, bu halde nasıl olur da evime dönerim? çaresizce çırpınan yalnız ruhumdan gurur duy İstanbul. Artık seninim tek başına yorgun ve kuvvetsiz, yağmuruna karışıyor gözyaşlarım çaresiz. Soy yavaş yavaş bedenimi, çekinme bak zaten ruhum ayrılıyor bedenimden sessiz sessiz. Hadi gel artık seninim İstanbul.

Metin Özkaya

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..