Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Seviş ve 350 için bisiklete bin

Seviş ve 350 için bisiklete bin
 

350 Sayısı ve anlamı için epeydir kafa yoruyorum. Ne yazık ki gezegenimiz 350 sayısını geçti. 392 rakamına ulaştı. Eğer havadaki karbondioksit sayısını 350 ye düşüremezssek yaşayacağımız bir gezegen olmayacak. Boşu boşuna kendimizi kasmaya kesmeye gerek yok. Ey insanoğlu madem gezegeni biz kirlettik o zaman sorumluluğunu alıp düzetmek de senin görevin.

İklim Adaleti nedir deyip deyip duruyordum. Meğersem tek anlamı bozulan iklim değişikliği değilmiş. İçinde yoksul ülkelerin ekonomik adaletsizliğini de barındıran upuzuuun bir meseleymiş.

Kapitalizmin acımasızlığından sadece insanlar değil tüm canlılar payına düşeni yeterince aldı. Eşitliksiz ve küresel ısınma canımıza tak etti. Sağlıksız büyümenin ve gelişmenin artık dur denilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bu sorunlar yumağını ben sardıkça çoğalacak. Hemen kestirmeden çözüm önerilerime başlasam hem az okuyabilen bünyelere de ulaşabileceğim diye düşünüyorum.

Her ne yapıyorsanız çabucak bırakın. Çalışmak düzeni besliyor. Gezegeni yok ediyorsunuz. Bindiğiniz otomobiller ve motorlu taşıtlar havadaki karbondioksiti arttırıyor.

Sevişin; tabi bunu yapabilmek için insani ilişkilerinizi geliştirip emek harcamanız gereksin. İnsani duygularınıza izin verin. Doğal beslenin. Organik tarım candır. Ulvi bir amaca hizmet ediyoruz sonuçta gezegeni kurtaracağız. Kaprise komplekse gerek yok sevin sevilin. Korkmayın aşk acısı neyim çekmezsiniz acilen dünyayı kurtarmakla meşgul olacağız.

En önemlisi bisiklete binin. Taşıt kullanmaya inat bisiklet kullanın.(Valla bak ben de öğreneceğim sözzzzzzzzz) Ta ki çocuklarımıza 350 ppm karbondioksit bırakana kadar eylemlerde görmek istiyorum yurdum insanlarını.

5 Mayıs önemli bir gün kendi yerelinde hareket sağla. Ya da yapılan bir etkinliğe katıl. Gezegenimize sahip çıkalım de. Üçe beşe bakmayın gecen yıl Malibu'da  3 kişi deniz kenarında iklim adaleti için eylem yaptı dünya onları konuştu. 3 Femen Aksaray'a  geldi ben hala onları göremedim diye ağlıyorum. Siz de başarabilirsiniz herpinizi 5 Mayıs'da sokakalarda 350 pankartlarıyla görmek diliyorum.

 

 
Toplam blog
: 54
: 533
Kayıt tarihi
: 18.02.12
 
 

Tasarımcıyım grafik çalışırım. ..