Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
3101
 

Sevişilecek erkekler

Sevişilecek erkekler
 

www.deviantart.com



Sık sık duyduğum bir cümleden esinlenerek yazacağım bu yazıyı. Bu nedenle konu üzerinde ahkam kesmem sadece muhabbetlerde iyi bir dinleyeceği olmamdan kaynaklanıyor. Yoksa konu ile ilgili tecrübe sahibi olmamdan değil. Ne demiş ünlü filozoflardan bir tanesi “İnsanın akıllısı yaşayarak değil, dinleyerek öğrenendir”. Yani ben kendimi insanın akıllısı yapıverdim ama eminim bu konuyla ilgili yazıyı okuyan herkes kendini bu akıllı tarafa koyacak. Hani konduramadığı için...

Evlenilecek kadınlar ve eğlenilecek kadınlar diye sürekli dillerde dolaşan bir laf vardır. Sanki evlenilecek kadınla eğlenemezsin yada eğlenilecek kadınla da evlenemezsin gibi. Çünkü erkekler evlendikleri kadınlarda her özelliğin ve meziyetin bulunmasını isterler. İyi yemek yapmasını, temiz olmasını, çocuklarına iyi bir anne olmasını, kendisine ilgi ve şefkat göstermesini aynı zamanda bir seks tanrıçası olmasını vs. vs. Bu istekler hemen hemen her erkekte bulunur. Ama eğlenilecek kadınlar, kimse onlardan bu mülteci istekleri yapmalarını beklemez onlarla sadece güzel zamanlar geçirilir. Bu düşüncelere bir kadın gözüyle baktığımız zaman hemen hepimizin feminen duyguları kabarır. Olur mu canım öyle şey kadınları ne gözle görüyor bunlar, oysa kadınlar sadece ilgi ve sevgi ister falan filan. Hiç bitmeyen bir kadınlık erkeklik tartışmasının ortasına giriveririz birden. Her kafadan bir ses çıkar. Biri der ki “işte o eğlenilecek kadınlar zaten erkeklerin bakış açısını değiştirdi”, “onlar yüzünden kimse evlenmeye yanaşmıyor”, “ne demek canım sadece sevişmek için ilişki olur mu?” gibi muhabbetler yaşanır gelince feministler bir araya. Halbuki hepsinin içinde eğlenilecek bir kadın yatıyordur ama bunu kabul etmek zor geliyordur bir yandan da.

Şimdi bütün bu ön yargılı laflardan, bütün bu erkek kadın ayrımlarından sıyrılıp size asıl duyarak yorumladıklarımın en önemlisinden bahsetmek istiyorum. Kız kıza yapılan gizli, bütün sırların ortalığa döküldüğü, eğlenildiği ve bol bol erkek dedikodusu yapıldığı ev toplantılarında geçen konuşmalardan bahsetmek istiyorum. Bunu yaparken de içim biraz buruk kendimi neslimi ele vermiş ve ihanet etmiş gibi hissediyorum ama bunları anlatmak zorundayım. Artık eşit şartlar altında yaşadığımızı herkesin bilmesi adına.

“Sevişilecek erkekler” işte bu cümle ile başlamakta ve gerisi ise erkek camiasının havasını bir hayli alacak sözlerle devam etmekte. Bir erkekten ne istenir diye bir kadına sorduğunuzda genelde şu klişeleşmiş cevapları alırsınız; iyi baba olsun, ilgi göstersin, beni sahiplensin, beni açta açıkta bırakmasın vb. Aslında bu söylenenler hepsi doğrudur ama bir de bir türlü söylenmeyen bir şey vardır ki işte o sözcük ve/ya cümle sanki sadece erkeklere aitmiş gibi görülür; “yatakta harikalar yaratsın”.

Eğlenilecek kadınlar olduğu gibi sevişilecek erkekler vardır. Artık erkekler bunu kendileri de çok iyi biliyorlar. Bir kadının bakışından, konuşmalarından bunu çok iyi anlayabiliyorlar. Sevişilecek erkeklerden hiçbir şey beklenmiyor yatakta iyi bir performans sergilemelerinden başka. Çünkü bazı erkekler yaratılış itibari ile bu misyonla dünyaya geliyorlar. Aslında her erkek yaradılış itibari ile bu misyonla geliyor. Bu nedenle bu canlılardan başka bir şey bekliyor olunması komik. Sevişilecek erkekleri tercih ediyor son zamanlarda yaptıkları konuşmalarda dinlediğim kadarıyla hem eğlenilecek hem de evlenilecek kadınlar. Çünkü ortalık tatmin olamayan, erkeklerden yeteri kadar zevk alamayan ama ne yazık ki sevgi, sadakat, bağlılık, aşk vb. kavramlar nedeni ile sevişme duygusunu, zevk duygusunu ikinci plana atan mutsuz kadınlarla dolu. Bir kadınla beraber olmayı bir vazife gibi gören erkekler bir hayli düşüşte şu sıralar, rövanşta olan erkekler sevişgenler. Kadınlara onları elde edip sonra onları kullanmak için değil gerçekten onlara hoş bir birliktelik yaşatmak için birlikte olan erkekler var aranızda. Bu olay ne kadar doğru ne kadar yanlış orası tartışılır. Artık günümüzde tek gecelik erkekler var ve/ya sadece seks için.


İster onaylayalım ister onaylamayalım, durumun duygusuz, çirkin yada terbiyesiz olduğunu düşünelim yada tam tersine sonuna kadar katılalım. Ne olursa olsun insanların bir birliktelik yaşaması için bir yakınlaşmaya ihtiyacı var. Ben derim ki iyi bir sevişme için aşka ihtiyaç yok. Sadece sevişmek için yaratılmış bir erkeğe ihtiyaç var. Çünkü sevişmek istiyor kadınlarda. Yani bir erkek iyi sevişiyorsa başka bir şey yapmasına gerek yok diye düşünüyorlar (bazı erkekler için). Bu erkeklerle geçirilen vakitte ilersi düşünülmüyor, pembe panjurlu ev hayalleri kurulmuyor, kulaklara yalanlar fısıldanmıyor, terk etmeme vaatleri verilmiyor, bundan ne kadar iyi bir baba olur diye düşünülmüyor, size sahip çıkması yada kol kanat germesi beklenmiyor. Kısacası bizim ilk başta ah hayallerimin beyaz atlı prensi dediğimiz erkekler gibi hayallerimizi yakıp yıkmıyor. Sevişilecek erkeklerin bir gece sonrasında sizi tekrar aramaları gerekmiyor, ellerine bir demet çiçek alıp kapınızı çalmaları beklenmiyor. Sevişilecek erkekler sizden hem iyi bir ev kadını hem de iyi bir yatak kadını olmanızı istemiyor. İşte bu nedenle bazı erkekler görülür görünmez bayanlar düşünüyorlar işte bu tam sevişilecek erkek. İşin ilginç yanı da bu sevişilecek erkekler eğlenilecek kadınlarla olmuyor evlenilecek kadınlarla oluyorlar.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

derken aldatmalar kacamaklar yalanlar ikiyuzlulukler alir basini gider, yolda esini aldatan erkeklerin coklugu kadarda boynuzlarimizla dolasanlarda epeyce vardir, lakin kimsede TENCERE DIBIM KARA demez, evet bende bir erkek BEBEK idim, beni sefkatle yetistiren annemde bir KADINDI.. ve suclu olan BABALARIMIZDA bir erkek BEBEK idi, sonra hem annem hem babam beni YETISTIRDI, sahi biz KIMLERIN URUNUYUZ ?? aile mefhumunda esini SEVEREK secen ve ruhundaki sevgiyle ASK yapan ve bu ask sanatinin hakkini veren kac kisi vardir? neden sinifta kaldik? belki teyzelerimize maymunumuzu gostermeden mi baslamaliyiz sorgulamaya? yoksa sevisilecek erkek veya kadin arama psikozlarinda kendimizi ne kadar kandiracagiz? af buyurunuz ama konu BIR gecelik ise o kadarini sokak kopekleri bile uluorta yapiyor, cinsellik bu kadar ayaklar altina alinan DEGER mi olmali? iki gonul bir olunca samanlik seyran olurmus, sizin ASK harciniz yinede SEVGI olsun diyorum, slm lar ismail ozuturk (abd)

PuPaYelken 
 11.06.2008 5:55
Cevap :
İsmail bey değerli katkılarınız için çok teşekkür ederim. Bizim harcımız sevgisiz tutmaz efendim zaten. Sadece klişeleşmiş yaşanmışlıklara bir gönderme bizimkisi. Saygılarımla.  11.06.2008 11:08
 

bilmeyiz, onemli olan bizim soframizin kurulmasi ev islerinin duzenli olmasi ve suuraltimizda ki HIZMETCININ bize yataktada tum servisi vermesidir, ama hic dusunmeyiz esimize HAZ sanatindan neler verebildik veya veremedik, aslinda toplumun buyuk cogunlugunun birsey VERDIGIDE yok, cunki bu sanati bilen AKIL ve BILINC sahibi erkek veya kadin AZ var, sonra bizler buyuruz cocuk sahibi oluruz yasimiz 50 ye filan gelir ve ev icinde cayinizi tazelemek istedigimde bir yandan 72 yasindaki annem AMAN OGLUM SEN OTUR der diger yandan hizmetcilik suurunu kabullenmis 40 yasindaki kizkardesim AMAN ABI SEN OTUR biz getirirz cayini der, oysa ben 50 yasimda kendi cayimi alabilecek saglikli bir bireyimdir, derken annem torunlarina da HIZMETTE KUSUR etmezler, ekonomik yasamimizda aile ici iliskilerden sayisiz ornekler mevcuttur, ve bu ornekler ne akla ne vicdana sigar, sonra taraflarda sagliksiz bir cinsel yasam tum ruhlari ESIR eder..

PuPaYelken 
 11.06.2008 5:43
 

Yasam ve cevre sartlari insanlari maddesel fikriyatin ruzgarina alip goturuyor, kadin guvence arar ve dogaldir, erkek hem aile hem guzel kadin arar, dogaldir, aile baskisi veya maddesel insiyatifler ROL oynar, evliligin temelinde UYUM ve SEVGI yoktur, klasik yontemlerle taraflar hayatin akisina kapilip gider, sonra ataerkil toplumda yetisen biz erkek cocuklarina ANNELERIMIZ der'ki "hadi oglum ac goster teyzelere maymununu" biz ARSLAN oglumumuz dur, sonra egiotim sistemi bize birsey ogretmez kadinin fizyolojisi hakkinda cunki AYIPTIR ha.. sonra yolda kahvede vapurda ne kadar EGLENILECEK kiz ayartirsak o kadar maco ve esas erkegizdir, ha sira evlilige gelince de etrafinda erkek-sivrisinek ucmamis eli yuzu duzgun ve BAKIRE olan bir AILE kizini bulmak icin fellik fellik dolanir ANNELERIMIZ, sorup sorusturmalar baslar cunki biz annelerimizin BIRICIK ogluyuzdur ve bize mutlaka MUNASIP BIR KIZ olmalidir, ve biz biricik ogullar kendimize ES"mi yoksa suuraltimizda HIZMETCI;mi sectigimizi bile

PuPaYelken 
 11.06.2008 5:36
 

Saglikli ve mutlu bir cinsel yasami hayata yansitmak icin bir takim toplumsal deger yargilarinin masaya yatirilmasi lazimdir, kanimca karsit cinsler birbirinin vucudunu fizyolojisini bilmeden, ask sanatinin inceliklerini bilmeden, en onemliside birbirini sevmeden sevgiden yoksun bilincsizce kendilerini yatakta bulunca bir bakiyoruz ki yikilan yuvalarin temelinde sagliksiz cinsel yasam yatiyor, cozum arayanlar cok az var, ozlestiri yapabilen cok az var, sevisilecek erkek veya kadinin var olmasi veya evlenilecek kadinin-erkegin var olmasi kavramlari cok aci bir toplumsal deger yargimizi su yuzune cikariyor, burada tartisilmasi gereken aile ve toplum yasantimizdaki DETAYLAR mercek altina alinmalidir cunki hepsi silsile misali birbirine bagli, birkac ornekleme yapmaya calisalim bariz sekilde, kadin/erkek birbirinin cinsel farkliligindan tasarruf etmek ister ve cok dogaldir, soru bu NASIL olmalidir, evlilik muessesine giden yolda taraflarin yaklasimi nedir? amac nedir?

PuPaYelken 
 11.06.2008 5:26
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 61
Toplam yorum
: 244
Toplam mesaj
: 48
Ort. okunma sayısı
: 1348
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster