Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sevişmek nedir sevgilim

Sevişmek nedir sevgilim
 

Yarım asra yakın
Yoksulsam hala
Viski niyetine içiyorsam biramı
Deniz özlemini yok sayıp
Koli basilli nehir suyunu yeğliyorsam
Koyaklarda saklamışsam özlemimi
Sevişmek nedir sevgilim?

Kırık kadehlerden sızan
Damlaları biriktirdim yüreğimde
Gözlerinde tümleyip
Omuzlarına inen saçlarınla akıttım teninden
Toprakla buluşmasında harita olup
Yol gösterdi gecenin karanlığına
Pusulam özlemine bulandı esrik gecemde
Sarmaladım boş çerçeveleri kokun var mı? diye
Sevişmek nedir sevgilim?

Uzakları sevdim ben
Sen hep yakınımdayken
Egeden bozkır kente, Ağva’ya uzanan
Yol çizgilerinin birleşimiydi
Geceden gelen şiirsel sesler
Miko’da boyuma yaklaşan köpeklerdi
Gecede tenimi ürperten
Kokun bendeyken korkular çoğalttım
Beyaz peyniri sahiplenip
Gecenin sıcağına sarıldım yokluğunda
Sevişmek nedir sevgilim?

Biz seninle hiç dans etmedik
Salsa yapanlara imreniyorken usumda
‘Kara üzüm habbesi’ni çığırtıyordu
Kâğıt toplayan çocuk sokak denizinde
Salsa arabeske bulanıyor, gece karışıyor
Saçların savruluyordu Flâmenko yapan
İki çingeneye inat
Saçlarındaki ayak sesleri, tak tak tak
Yüreğimde kırmızı benekli fulardan
Ahşap gökyüzüne cha cha cha
Diye yayılıyor, Küba ve İspanyol ezgileri
Halkların dansını birleştiriyordu
Sevişmek nedir sevgilim?


Kar sıcağı tenin
Temmuz buzulu tenime dokunamazken
Çakan şimşeklerin fısıltısı
Deli bir ırmağın akaklarından
Çatlamış toprakları suluyorsa
Dokunmak ölüm, ölüm özgürlükse
Özgürlük; onca suskunluklarına rağmen
Kucaklamaksa bir halkı
Sevişmek nedir sevgilim?

– Adana

 
Toplam blog
: 111
: 726
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Adana doğumluyum halen bu kentteyim.. Marmara Üniversitesi İşletme mezunuyum. Deneme ve şiir yazıy..