Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '12

 
Kategori
Kitap
 

Sevişmek

Sevişmek
 

Öncelikle başlığın içerik ile farkı olduğunu görenlerden özür diliyorum. Bu yazının önemi fark ettirmek için böyle bir yola başvurdum. Malum başlık içeriğe uygun olsaydı çoğu kişi okumadan geçecekti. Fazla meraklandırmadan; Geçenlerde internette okudum. Dünyada kitap okuma, kitap satın alma ile ilgili Alman anketörler  test yapıyormuş. İşte halka en son ne aldınız veya ne almaya gidiyorsunuz  gibi sorular yöneltiyorlarmış ki bakalım kaç kişi kitap yanıtı verecek diye.. Vatandaşlarda işte pantalon, etek, meyve falan derken 11. Alman vatandaş kitap demiş. Anketörler bu cevabı kaydetmişler. Aynı test bizim ülkemizde yaptıklarında ise malum cevabı düşündüğünüz gibi. İnanır mısınız bilmem ama bizde 11. kişiye soru sorduklarında cevabı "Darbeli Matlap" olmuş :) Düşünün yani kitap acaba hangi sırada kaç 100 kişi sonra gelcek belli değil. Almanya'da 11.kişi kitap alırken bizde 11. kişi Darbeli Matkap alıyor diye şimdi neden kitap okumuyoruz diye serzenişlerde bulunmayacağım. Bu yazıyı gördüm sizlerle paylaşmak istedim. Birazcık dünyada yerimizi görelim diye. Sağlıcakla kalın :)

 
Toplam blog
: 3
: 869
Kayıt tarihi
: 11.04.12
 
 

Normal, sıradan bir öğrenci. Herkes gibi bir insan. Övmeyi övülmeyi sevmem. ..