Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevişmelerimizi izletmiş

“26 yaşında genç bir kadınım. Eşimden yeni ayrılmıştım, arkadaş ortamında bir gençle tanıştım.

Bir süre arkadaşlık yaptıktan sonra bir gün beni evine davet etti.

Aradan bir hafta geçmeden ortak arkadaşlarımızdan birisi beni aradı.

‘Dün sizi izledik’ dedi.

Ben de ‘Ne demek istiyorsun?’ diye sordum.

‘Kayıttan haberin yok muydu?’ dedi.

Meğer sevişmelerimizi, gizli kamera ile kaydedip arkadaşlarıyla izlemiş.

Şoka uğradım, ne yapacağımı bilemiyorum. Ona karşı haklarımı öğrenmek istiyorum.”

***

Değerli okurum, bir insan bunu hangi nedenle yapar? Gerçekten anlayamıyorum.

Mutlaka hak arma özgürlüğünüzü kullanın. Yapanın yanına kalmasın. İşte yapmanız gerekenler:

*Bulunduğunuz ilin Cumhuriyet Savcılığına yaşadıklarınızı anlatan bir şikayet dilekçesi verin. Bu dilekçeye delillerinizi de ekleyin.

*Bu kaydı görenlerden hiç olmazsa biri tanıklık yaparsa iddialarınızı kanıtlama zorluğu yaşamazsınız.

*Ayrıca duyduğunuz elem ve üzüntü için maddi ve manevi tazminat davası açın.

*İşte sevgilinizin yargılanacağı ‘özel hayatın gizliliğini ihlal maddesi:

***

Özel hayatın gizliliğini ihlal(1)

 Madde 134-(1) Kişilerin özel hayatının gizliliğini ihlal eden kimse, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. Gizliliğin görüntü veya seslerin kayda alınması suretiyle ihlal edilmesi halinde, verilecek ceza bir kat artırılır.(1)

(2) (Değişik: 2/7/2012-6352/81 md.) Kişilerin özel hayatına ilişkin görüntü veya sesleri

hukuka aykırı olarak ifşa eden kimse iki yıldan beş yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. İfşa edilen bu verilerin basın ve yayın yoluyla yayımlanması halinde de aynı cezaya hükmolunur.

***

Sağlık ve mutluluk dileklerimle

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

Cengiz Hortoğlu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..