Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sevişmelerini anlat geceyerılarına

Sen hep bana giderdin

Sokağı dolanıp

Hep aynı yerden

Aynı kaldırım taşına basarak

Bana giderdin.

Ben hep seni beklerdim

Sokağın başında

Yıldızları toplayıp

Bulutlara gülümserdim

Sen bana giderdin hep

Oysa ben

Sevdalar toplamıştım

Dalından.

Taze kekik kokusu

Gülüşlerini özlemişti

Dudaklarım.

Umarsız aşklar sağanağıydım

Kaldırımlarda.

Sen bana giderdin

Bu kaldırımlardan

Ben ardından bakardım

Sokaklar anlardı

Gittiğini

Yürek dayanmazdı

Ağlardı can.

Ben beklerdim

Sen bana giderdin hep

Bana hiç gelmezdin,

Hiç gelmedin,

Hep gittin benden.

 
Toplam blog
: 24
: 407
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

1959 Şanlıurfa doğumluyum. Beden eğitimi öğretmeniyim. Çocuk yaştan bu yana spor, resim ve şiirle uğ..