Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seviyorum...Ben de Seni...

Seviyorum...Ben de Seni...
 

(İnt.Alıntıdır)Zaman sevgiyi çoğaltır, sevmeyi bilirseniz tabii ki.


"SENİ ÖZLÜYORUM, ÇOK SEVİYORUM. ÖZLEM VE SEVGİMDE BİR EKSİKLİK YOK ÖMÜR BOYU DA SEVECEĞİM. NE ZAMAN ELLERİNİ TUTUŞUM HATIRIMA GELSE, BU GÜNE KADAR BİRLİKTE YAŞADIKLARIMIZ GÖZLERİMİN ÖNÜNE BİR FİLM ŞERİDİ ŞEKLİNDE GELİYOR. NE ZAMAN GÖZLERİNİN GÖZLERİME DEĞDİĞİ ANI HATIRLASAM, ÇOBAN YILDIZI DEĞİŞİN AKLIMA GELİYOR. NE ZAMAN 08.15 LER OLSA , KALBİM HIZLI HIZLI ATIYOR VE O ANI YAŞADIĞIM İÇİN MUTLU OLUYORUM. .... SEVGİMİZİN HİÇ BİTMEYECEĞİNİ BİLDİĞİMDEN KENDİMİ HUZURLU HİSSEDİYORUM. SENİ SEVİYORUM ....SENİ ÇOK SEVİYORUM CAN......SEVİYORUM. "

Ben kadın olarak şanslıyım, sevgiyi yakaladığım için tabii. Yakalayıp elimden salıvermediğim için . Belki de değerini bildiğim için. Ya da beni sevenleri onlardan daha çok sevmeyi bırakmadığım için....

Yine bu kategorıde "Geçmişimdeki rüya, rüyamdaki gelecek" başlığıyla iki yıl önce bir yazıyı sizlerle paylaşmıştım.

Sevdiklerimizi her zaman yanımızda tutamayacağımızı, araya giren ayrılıklarınsa yan yana hissedilen yürekleri benliğimizden asla silemeyeceğini söylemiştim.

Bu sabah güne bu güzel sözleri duyarak başladım. Sevdiklerimize güzel anlarımızı, yaşanan mutlulukları hatırlayarak "Seni halen çok seviyorum" diyebilmak; ömrün boşa geçmediğini de hatırlatır.

Sözle dile getiremiyorsanız, sadece sevdiğinizin gözlerine bakın, yeter.

İnanın o anlayacaktır.

 
Toplam blog
: 103
: 1399
Kayıt tarihi
: 21.03.08
 
 

Hacettepe Ün. mezunuyum. Öğrencilik yıllarımda ve okulu bitirdikten sonra bir gazetenin muhasebe ..