Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seviyorum, yapamam.

"Sevdiğim kızla cinsel ilişkiye giremem!" demişti asteğmenim, ben de "Neden?" diye sormuştum tabii..."Neden olacak, onu çok seviyorum da ondan!" diye yanıtlamıştı beni... Az kalsın, "E pekii, o işi siz yapmazsanız kim yapacak?" diye soracaktım. Cahillik işte. İyi ki sormamışım.

Aradan otuz sene geçmiş. ODTÜ mezunu asteğmenim fikrini değiştirmiştir sanırım. Evlendiyse tabii.

Zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış. Aşk ve cinsellik konusunda okuyup yazmayı pek seviyoruz nedense. Cinselliği özgürce yaşayamadığımızdan olsa gerek. "Penis boyutları" ile ilgili bir yazı oldukça ilgi çekebiliyor.

Blog yazarlarının tamamına yakını üniversite mezunu...

Aşk deyince, herkes "düzeylisini" arıyor.

"Penis boyutlarıyla" ilgili bir yazı iyi skor yapabiliyor.

Benim aklıma da hep ODTÜ mezunu asteğmenim geliyor.

Eleştirmiyorum tabii. Yirmi otuz seneye kadar taşlar yerli yerine oturacak bizde de. Cinsellik özgürce yaşanacak. Kimsenin pek vakti olmayacak "penis" ile ilgili yazıları okumaya.

"İnsanlık ileriye doğru gider." diye yazar büyük usta Çetin Altan...Ve ardından da ekler:

-Enseyi karatmayın!

Bu satırların yazarı da aşka falan inanmaz.

Ama "hormonların" gücünü de kabul eder yani.

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..