Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Seviyorum diyebiliyorsam mutluyum

Bugün yine kırgınım kederliyim, içimde sıkıntı, kalbimde hafif bir sızı var; Pişman değilim yaşadıklarımdan, öfken de bundan belkide çok şey mi istemiştim .Yoksa çok mu hayal kurmuştm. Neydi istediğim. Bunu herhalde bende bilemedim. İsyanımda belki de yaşayamadıklarıma. Elden düşme sevdalar değil benim istediğim. Sevdim mi?sonuna kadar severim... Ölümüne yanı… Zaman geçiyor öyle ya da böyle. Pişmanlıklar hayatın her döneminde yaşanır. Mutluluklar zamanında yaşandığında güzel, sakın sakın erteleme başka bir zamana. Hiç kimse üzüntüden ağlamasın demeyi ne çok isterdim. Ama hayat bu her zaman insanlara adil davranmıyor. Ağlamak da bazen gerekli oluyor. Ağlarken sanki ruhlar sıkıntıdan, üzüntüden arınıyor. Gözyaşlarınla hafifliyorsun akıp gidiyor seni üzen şeylerin bir kısmı ve kalbin yıkanıyor. Ben gençken ağlamazdım. Şimdi daha çok duygusallaştım. Hep eskiyi, yeniyi kıyaslamaktan biraz yoruldum. Nedense geçmiş içinde bir özlem, bir anı, ben, benim yaşanmışlarım. Ve acıda olsa yolun sonuna yaklaşmakta olduğumu daha da ciddi bir şekilde hissediyorum. Yaşamakta olduğum günler ne çabuk geçiverdi. Yıllar akıp gitti şimdi geriye bakınca ne çok şey yaşandı. Her geçen gün ömürden neleri aldı neleri yapamadığımızın özlemleri kaldı içimizde. Her gün beraberinde ömürden kaybettiklerime, pişmanlıklarıma, geç kaldıklarıma, özlediklerime, çaresizliklerime, daha neler neler, var kimse görmeden’’kendimi aciz hissettiğimden değil ağlamaktan utandığım içinde değil’’sevdiklerimi üzmemek için. Bazen saklarım ağladığımı. Ağlamak bir ihtiyaç. Düşünün gülersin, ağız dolusu gözlerinden yaşlar gelir. Seversin içini, bir hüzün kaplar ağlarsın. Sevdiklerin kaybedersin ağlarsın. Aldanırsın ağlamak istersin. Bazen sinirden, bazen de kızgınlıktan ağlarsın, özlem duyarsın ağlarsın… Ölüm ayırır yine ağlarsın. Bazen de ağlarken gülersin… En mutlu günümüzde de ağlarız. Biz mutluluktan da ağlıyorsak, o zaman bizde mutlu olmanın yollarını düşünelim. Ben nasıl mutlu olabiliyorum. Verirsem mutluyum. Karşımdakini mutlu edersem mutluyum. Çevremdekilerin güler yüzü , huzuru varsa ben mutluyum, gönülden seviyorum dersem mutluyum. Gidene dur gitme. Seni seviyorum dersem mutluyum. Tükenen umutlarımzı baharla beraber ekelim ki bahar sabahlarında seni seviyor dersem mutluyum. Sevgiyle büyüsün. Ağlayanların, umutsuzluk acısı çekenlerin, tükendim. Yorgunum, diyenlere seni seviyorum dersem mutluyum. Gülümse, gülümse ki yüreğinden sevgi buseleri dağılsın ki mutlu olayım. Küs, dargın, kırgın olduklarım ben sizi seviyorum... Dersem mutluyum… Güneş doğarken sıcacık oluyor ya içimiz, batarken bir hüzün kaplıyor ya içimizi yine de ben seni seviyorum deyebiliyorsam mutluyum. Keşkelerim varya, ya da unuttuğum bırak hepsini… Arada da olsa seni seviyorum demenin mutluluğunu yaşa… Yürekten seni seviyorum demenin mutluluğunu yaşa….. Yürekten sevmeye yürek lazım……
 

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..