Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Seviyorum mu? Keyif veriyor mu?

Seviyorum mu? Keyif veriyor mu?
 

İnternetten alınmıştır


Kahve içmeyi seviyorum mu? Kahve içmek keyif veriyor mu?

Seviyorum bir tercih, keyif veriyor bir dürtü; tercih ve dürtü de zıt iki durum.

Tercih bilinçli bir durum, dürt iç dinamiklerin hareket geçmesiyse, seviyorum yanlış bir ifade değil midir?

İrdelediğmiz zaman bir çok konuda aslında iç dinamikler söz konusuyken tercih gibi ifade ediliyor.

Mesela iş arayan birinin başvurusuna geri dönüş yapılırken, 'teklif geldi' derler, yani gerçeği saptırırlar.

En güzeli yaşamın tüm durumlarını olduğu gibi ifade etmektir ama berraklık çoğunluğa göre değildir.

Duyguların da  ifadelerin de berrak olması dileğiyle...

Kadri KANPAK

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..