Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Seviyorum sadece

Seviyorum sadece
 

Amasra'da gün batımı


Gönlümün ateşleri vuruyor, gökyüzüne

Gün batımı kızıllığı diyor bilmeyenler

Gülümsüyorum cehennemimde

Ben sana tutuşuyorum

---

Gözlerimin karası sarıyor, boşalmış şehirleri

Gece diyor bilmeyenler

Saklanıyorum gizli bahçemde

Ben seni bekliyorum

---

Sözlerimin yaması büyüyor, bilinmez hecelerimde

Lal diyor bilmeyenler

Ehlileşiyorum sessizliğinde

Ben seni dillendiriyorum

---

Ömrümün yarası kanıyor, olmayan kan hücrelerimde

Sev diyor bilmeyenler

Üşüyorum sensiz her gece

Ben yalnız seni seviyorum

Seviyorum sadece.

 

FBA

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..