Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Seviyorum seni, tarihi yerle bir eder gibi

Seviyorum seni, tarihi yerle bir eder gibi
 

Seviyorum seni,

ben gibi, sen gibi, biz gibi...

Seviyorum seni,
Everest'ten düşer gibi...

Seviyorum seni,
Hazarfen Çelebiyle Galata'dan uçup
boğazda süzülüp
Üsküdar'a iner gibi...

Seviyorum seni,
Evliya Çelebi'nin tatlı yalanları gibi...

Seviyorum seni,
Rumi'nin Şems'e,
Yunus'un Tapduk Emre'ye,
Aleviler'in Hasan'la Hüseyin'e duyduğu muhabbet gibi...

Seviyorum seni,
İsa'nın Magdelalı Meryem'e tutkusu gibi,
Muhammed'in Hatice'ye vefası gibi,
Ali'nin Fatıma'ya aşkı gibi...

('Seviyorum seni,
ekmeği tuza banıp yer gibi'
demeyeceğim Nazım gibi.
Çünkü, ekmeği tuza banmayı sevmem.

Seviyorum seni,
sucuk-ekmek yer gibi...)

-Mustafa Yıldırım 

 
Toplam blog
: 480
: 715
Kayıt tarihi
: 03.11.12
 
 

Konyalıyım. Edebiyat okudum. Amatör yazar ve şairim. ..