Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Seviyorum seni seviyorum

Seviyorum seni seviyorum
 

Ben çok rastladım. Hasta olarak girdikleri hastanede tanışıp evlenenlere. Bir ömür boyu mutlu olanlara. Sizi bilmem fakat ben çok rastladım.

***

Sorsanız onlara en çok neyi sevdiniz diye. Cevapları hazırdır belli.

Hastalığımı diyeceklerdir. Bu hastalık bana bir ömür yol arkadaşımı hediye etti.

Siz hiç duydunuz mu hastalığını sevenleri? Ben çok duydum.

Sesleri hala kulaklarımda. Hastalığım seni seviyorum.

***

Kimi sıla yolunda kimi gurbet yolunda ne can yoldaşlarla tanışmışlardır.

Yan yana olmasalar da bir ömür boyu omuz omuza, sırt sırtadırlar.

Onlara sorsanız onların da cevapları hazırdır eminim. Gurbet yolunu sevdim diyeceklerdir. O yol ki bana bir dost hediye etti.

Ne güzel.

Niye güzel olmasın.

Yol arkadaşı kazanmak.

Hem de gurbet yolunda. O efkârlı duygular içerisinde. Fırtınalarla limandan kopup sürüklenen bir sandal gibiyken birine birilerine kavuşmak.

Onların da cevapları hala bugünkü gibi kulağımda.

Gurbet seni seviyorum.

***

Bize eğri görünen neler var bilseniz bizi doğrultmuştur. Hani o dert yandığımız dertlerim bizi yoğurmuştur. Ne aşklarımız var bizi pişirmiş, adam etmiştir. Hamdık piştik elhamdülillah dedirtmiştir.

***

Tam tökezlemişizdir. Mahcup olduk derken elimizden tutan bir el çekmiştir kendine. O çekiş hala gideriz ona doğru. Tökezlemek, hatta düşmek… Dost kara günde belli olur derler ya. Doğruymuş meğer. Hangi kara günlerimiz önümüze nice aydınlık dostları çıkarmıştır da biz onlarla görmüşüzdür önümüzü, yarınlarımızı. Kara gün deyince ürker korkar bazılarımız. Siz düştüğü anı hatırlayanı, hiç kara günleri seveni gördünüz mü?

Ben gördüm işte.

Hatırlayınca gözleri ışıl ışıl olanları. Onların da sesleri kulağımda benim. Sensin ayıran dostumu düşmanımı. Düşüşüm düşlerim. Kara günüm seni seviyorum.

***

Hep sevinçlerimizi sevecek değiliz ya. Hep onlar bize mutluluk kazandıracak değil ya. Dertlerinden de mutlu olmayı bilmeli insan. Yoo hemen öyle pes etmemeli. Sabah ola hayrola.

İnci çıkartabilmek için kaç insan vurgun yemeyi göze aldı bilir misiniz? İnciler vurgun yemeyi göze alamayanlar tarafından çıkartılmazlar.

Hoşçakalın.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..