Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Seviyorum seni

Seviyorum seni
 

Seviyorum Seni - 09


Seviyorum seni;

Ferhat’ın dağları delen kavuşma azmi gibi..

Seviyorum seni;

Bazen tutulmalarla zıtlaşan, ay ve güneşin uyumu gibi..

 *

Seviyorum seni;

Yağmur damlasının toprağa düşerken duyduğu heyecan gibi..

Seviyorum seni;

İbrahim’i yakmayan o kor ateşin itaati gibi..

 *

Seviyorum seni;

Uhud’da yerlerini terk etmeyen okçuların sadakati gibi..

Seviyorum seni;

Hem vallahi, hem billahi..

- Nedim Yüksel ÇAKIR

* Tarih: 26.05.2015

* Saat: 12.52

  www.facebook.com/NedimYukselCakir  &  www.twitter.com/yukselcakir

 
Toplam blog
: 37
: 1946
Kayıt tarihi
: 28.01.12
 
 

Klinik Psikolog (Ankara) Aile Danışmanı Fenerbahçe Kongre Üyesi www.twitter.com/yukselcakir  ..