Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Seviyorum

Seviyorum
 

hüzün ile neşe kardeş kardeş yaşayıp gidiyor işte...


Aynalara koşmadan yaşarım kendi kendime. Tüm zamanlar benim nasılsa, işim var; muhasebeciyim kocaman bir şirkette. Boş vakitlerimde severim gezmeyi sırtladım mı çantamı yollara atarım kendimi. Memleketin en ücrasını bile bırakmam gidilmedik. Bayılırım sinemaya, tiyatroya. Arkadaşlarım var birkaç tane, birlikte vakit geçiririz gün içinde. Yorulunca güneş, damlar gözlerinden uyku. Yorgunluk çökmeye başlar alacakaranlıkla birlikte yeryüzüne, bekler beni evim.

Evde geçer vaktimin çoğu, beslerim ruhumu müzikle. Kâh dans eder, kâh spor yaparım eşliğinde.Hüzünlenirim bazı bazı melodilerle, oturur şiir yazarım aşka dair şair olmuşçasına. Yalnızca aşka değil, konu bol nasılsa. Okurum kitap sayfalarca, sıralı okunmayı bekleyen kitaplar başucumda.

Eser kavak yeli özgür, köstek yok, olmasa da destek yok sıralanmış akıl hocaları. Bir anam (vardı onu da teslim ettim yaratana), bir babam ve iki kardeşim iki de şeker yeğenim. Yeğen dedim de öyle mini minicik değiller. Koca dana derim ben kendilerine. Üniversite adaylarıdır kendileri. Aliş’i unutmamalıyım değil mi ama? Muhabbet ederiz bol bol, ısırır kanatır bazen çıkışırım kendisine babamdan yüz bulur arsız bildiğini okur. Türlü çeşit pasta, börek yaparım, laf aramızda pek de güzel olur. Arkadaş, eş dost ve komşularımla paylaşmanın zevkine varırım. Geçmiş günlerin düşüncesinde şekillenir planlarımda gelecek, kendim için değil, dünyaya merhaba demiş

bütün çocuklar için çalışırım şevkle. Mest olurum yaşlılarla (hayat tecrübesi çok olanlar, çok yaşayıp çok görenler) sohbet ederken çizgili yüzlerinde ki tebessüm ile parıldayan gözleri mum ışığı gibi aydınlatır yüreğimi. Dünyanın korkunç yüzünü unuturum yanlarında.

Sıkıldığında canım, kucak açar cennet yatağım. Sarar papatyalı yorganım, gömülür başım yumuşak yastığa. .
Dalar tatlı rüyalara gözlerim, gel keyfim gel mesti şahane, koşarım cennet bahçesinde. Annemi görüp özlemle sarılırım kendime. Doğar her sabah yine yeniden umutla güneş.

Aldığım her soluk çiçek açar yüreğimde. Hissederim güneşin sıcağını, karın soğuğunu. Elim ayağım tutuyor çok şükür. Seviyorum, seviyorum yaşamayı, seviyorum kendimi. Bencil de değilim öyle kendini düşünen biri hiç değil. Yaratandan ötürü severim herkesi; İnsanları, türlü çeşit hayvanları, çevreciyim emanetimizi kirletenlere inat bitkiler süsler dünyamı. Tema’cıyım ve güzel bir dünya bırakmak için evlatlarımıza, Atalarımızdan emanet aldığımız dünya için çalışan doğa aşığı, yaşama sevdalısıyım yalnızca.

Mutluyum, seviyorum. Küsmem hiçbir zaman yaşama. Sabit kalemle imzaladım sevgi antlaşmasını
Şu fani üç günlük dünyada, derim herkes yakalamalı. Hayat denen kısacık ömürde. İster yalnız, isterse sevdikleriyle mutluluğu.


Hayatın ucuna tutunmalı sıkı sıkı
Becerebilmeli gülmeyi, inadına gülmeli
İnadına sevmeli ve severek yaşamalı


SEVGİ ÇİÇEĞİ

Sevgi çiçeği yeşersin yüreğinizde
Dolsun taşsın aşk bahçeniz
Güller, menekşeler
Açsın papatyalar sarımı sarı
Dağıtın birer birer tüm kalbinizle
Gece, gündüz her yerde
Hayatta tüm fırsatları değerlendirin
Zamana değil şimdiye bırakın sevginizi
Her an her yerde gülen gözlerinizde
Okunsun mutluluğunuz

Seviyorum diyebilin herkese yürekten
Kucağınız daima açık olsun sarmaya
Kim olursa olsun hiç fark etmez
Sarmalayın sevgiyle, okşayın şefkatle
Görsünler sevdayı, aşkı
Mutluluğun kaynağı sadece sevgi, hoşgörü
Yeter ki anlasın insanoğlu
Yeryüzünde atan her yürek
Beslensin sevgiyle, aşkla
Ahenkle raksetsin sonsuza kadar birlikte
Sevgiden geçer mutluluk yolu
Keşfedin kucaklayın

Sevin çocukları; koruyun geleceğimizi
Sevin kadını; kavuşun ayakları altındaki cennet’e
Sevin erkeği; yakalayın yüreklerindeki şefkati
Sevin insanı; kazanın yaratanın sevgisini
Karşılıksız, beklentisiz sevin
Yaşayın sevgiyle yaşatın

03.01.2006

bugün benim doğum günüm
annemin göremediği yaşa giriyorum
Resim http://galeri.netfotograf.com/images/medium/2B90D7FD2B8575C5.jpg

 
Toplam blog
: 74
: 832
Kayıt tarihi
: 26.12.06
 
 

Şiir yazmaya çalışan, müzik dinlemeyi seven, Fotoğraf çekmeyi seven, Doğayı ve içinde barındırdık..