Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Aile
 

Sevme beni

Sevme beni
 

gücün ona yetebilir...ya aklın ?


Düşünüyorum da sen beni seviyorsan ve sevmek buysa, lütfen sevme beni.

Sevmek güvenmektir diyorlar, oysa sen bana hiç güvenmiyorsun. Sürekli nerede olduğumu kontrol etmenden, kimlerle olduğumu sorgulamandan, giyimime karışmandan, üstelik bütün bunları yaparken " ben sana güveniyorum ama başkalarına güvenmiyorum" demenden sıkıldım.

Ben izin vermediğim sürece başkaları bana ne yapabilir ki.....

Sevmek paylaşmaktır diyorlar, aynı anda, aynı yorgunlukla eve girdiğimiz halde senin kendini koltuğa atmandan ve bitmeyen isteklerinden ve bunları söylediğim zaman " çok yorgunum" diye mızmızlanmandan , " ben de yorgunum" dediğimde " benim annem hem bütün işleri yapardı, hem de beş çocuk büyüttü" demenden yoruldum.

Anneni ben de severim ama annen ev dışında hiç çalışmadı ki.....

Senden çok okudum, senden daha çok para kazanıyorum diye her konuşmayı " bana eğitiminle, paranla hava mı atıyorsun" sorusuna bağlamandan ve beni hayat arkadaşın gibi değil de rakibin gibi görüp aşağılamandan ve birlikte kazandığımız parayı tek başına kullanmandan, bir çorap bile alırken senden para istemekten, " sana da çorap dayanmıyor" demenden bıktım.

Sen ne kadar şık olursan, ben o kadar gurur duymadım mı.....

Bizim çocuklarımız iyi şeyler yaptığında "aslan oğlum, akıllı kızım" derken, kötü şeyler yaptıklarında " senin piçlerin, sana benziyorlar işte" demenden, sanki onları seninle evlenirken çeyizimde getirmişim gibi davranmandan ve bunu sana bir türlü anlatamamaktan yoruldum.

Çocuklarımız senin sayende bana saygı duymaz, beni dinlemez hale geldi.

Bütün bunları yine de göğüsleyebilirdim ama yıllardır her başarısızlığının, her dışlanmışlığının, özgüven eksikliğinin acısını benden çıkarmadan, vücudumdaki morlukların nedeni için sürekli yalan atmaktan, senin bütün pisliğini ben çekerken beni başkaları ile aldatmandan, akıl gücünü değil de beden gücünü kullanarak beni ezmeye çalışmandan bıktım.

Belki yine de iyi yönlerini görmeye çalışıp, seni sevmeye devam edebilirdim ama küçücük çocuklarıma kalkan elinin onların ruhunda bırakacağı izleri ve o izleri silmek için gücümün yetmeyeceğini fark ettiğim an karar verdim " sevmiyorum seni" , artık sen de sevme beni.

AİLE İÇİ ŞİDDETE/ ŞİDDETİN HER TÜRÜNE HAYIR.

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 25.04.08
 
 

Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olmayı, en azından namusuzlar kadar cesur olmayı seçen, ya..