Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Sevme beni

Sevme beni
 

ciplak-bedenlerde-kaplan-craig-tracy-beden-boyama-1155147.jpeg


Sevme beni uslansam da,
Pınarlar gibi çağlasam da.
Her ne kadar üzgün olsam da ,
Sevme beni , beni sevme. . .

Sevme beni ağlatsam da,
Sevginde kararsız olsam da.
Bir kalbe asla sığmasam da,
Seme beni , beni sevme. . .

Sevme beni hicran olsam da,
Görülmemiş bir aşk olsam da.
Benim için ne kadar yansan da,
Sevme beni , beni sevme. . .

Sevme beni bağlansam da,
Bedelsiz sevdan olsam da.
Seni sevmeye yüzüm olsa da,
Sevme beni , beni sevme. . .

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..