Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '15

 
Kategori
Şiir
 

Sevme beni

Sevme beni
 

Uğur böceğimsin, sen yoksun.


Seni kalbimde saklayacağım,
Bir ömür boyu severek.
 
Seni uçan kuşlara soracağım,
Kanatlarında seni bana getirecek.
 
Seni bulutlara söyleyeceğim,
Bulutların üstünde bana getirecek.
 
Sevme beni, 
Benim sevgim ikimizede yeter.
 
Sen, ben ayrı yerlerde olsakda,
Ben bir ömür boyu bekleyeceğim.
 
*Onu yüreğimde öldüreceğim,
artık sevmeyerek.'
 
Sevip, sevilmeyi bilmeyen
O kadar çok insan var ki
Hangi birini kalbimizde öldürelim.
 
Paris, 14.09.2015 22.57
 
Resim : Kendi objektifimden / Erevan, Ressam, Ruzan Ohanian / *Elmon Hançer.
 
Toplam blog
: 161
: 379
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Matbaacıyım, şu anda malülen emekliyim. Askerden önce şiir denemelerim oldu. Bazı dergi ve gençlik ..