Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Sevmeden ölmeyeceğim

Sevmeden ölmeyeceğim
 

Sevgi okların saplanmalı kalbime savaşçı bir ruh gibi


Yokluğunda yaşadım hayalinle buz gibi. Her gece yatağına bir gelincik bırakacağım ve kokladıkça beni sana

getirecek çiçeğim benim. Karbonmonoksitli gecelerin, kollarından sımsıkı tuttuğu günyüzüm artık serbest kalmalı.

Bana gün gibi doğmalısın artık. Sevgi okların saplanmalı kalbime savaşçı bir ruh gibi. Ve ben seni işledim yüreğime
nakış nakış, emek emek. Mıh gibi...

Bir sevgi hastalığım var sana karşı. Doktorlar mani olamadılar içimdeki iç kanamaya. Fazla sevemezsin dediler

bana, 3 ay sevgin kalmış dediler. Umudum var ama... Dedim ki " belki kalpler karışmıştır doktorların nezdinde "

olamaz mı yani ? Türk filmlerinde Nalân az mı üzdü N'Orhan'ı... Acı haberi ileterek ? Belki de benim de kalbim

başkasınınkiyle karışmıştır. Hekimler yanılıyorlar. Ben hissediyorum daha çoook seveceğim.... Ölmeyeceğim seni

sevmeden. . .


Gökhan Cenker

Bir Yazar. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..